به‌روزرسانی محتوای مفید Google هنوز انجام نشده است (اکنون انجام شده است) و اکنون شاهد نوسانات هستیم


امروز دو هفته و یک روز از شروع به‌روزرسانی محتوای مفید گوگل می‌گذرد و تا زمانی که من این را می‌نویسم و ​​زمانی که منتشر شد، Google هنوز متوجه نشده است که به‌روزرسانی محتوای مفید منتشر شده است (به روز رسانی، در ساعت 2 بعدازظهر امروز، گوگل اعلام کرد که به روز رسانی در حال انتشار است). به علاوه، همانطور که دیروز اشاره کردم، اکنون شاهد نوسانات و نوسانات قابل توجهی از دیروز و امروز بیشتر در نتایج جستجوی Google هستیم.

را صفحه که به ما اطلاع می‌دهد زمانی که عرضه آن به پایان می‌رسد، همچنان می‌گوید: «به‌روزرسانی محتوای مفید اوت 2022 منتشر شد. تکمیل عرضه ممکن است تا دو هفته طول بکشد». تاریخ انجام آن را ندارد.

از جان مولر از گوگل در مورد این سوال پرسیده شد و او امروز صبح پاسخ داد توییتر گفت: “این نوع عرضه ها تا حدود دو هفته طول می کشد. گاهی اوقات آنها کمی کندتر، گاهی اوقات کمی سریعتر هستند.”

SEO Chatter اکنون در حال نمایش است

من اکنون در 24 ساعت گذشته بسیار بیشتر از دو هفته گذشته می بینم. در اینجا برخی از پچ پچ ها در WebmasterWorld انجمن ها در یک روز گذشته یا بیشتر:

از ساعت 17 تا 18:00 به وقت انگلستان دیروز (چهارشنبه) شاهد کاهش قابل توجهی در ترافیک سایت جهانی خود بوده ام که تا کنون به سطوح جولای و 2 هفته اول آگوست بازگشته است.

تایید شده است، امروز شاهد یک تروپ بزرگ در حدود 40٪ هستیم.

موافقم، حدود -40 تا 50 درصد در حال حاضر.

قطعاً چیزی در ردیاب‌های نوسانات نشان داده می‌شود. عرضه باید تقریباً در حال حاضر انجام شده باشد.

ترافیک امروز +20٪ افزایش یافته است، اما ممکن است نامربوط باشد.

اکثراً مانند همیشه برای سایت اطلاعات سفر ما است، اگرچه در مقایسه با فصل اوج تابستان کمی بالا هستیم. معمولاً ما شاهد شروع یک کاهش فصلی پس از 1 سپتامبر خواهیم بود. (این احتمالاً ارتباطی کمتری با Google دارد تا تقاضای سفر متوقف شده).

8 سپتامبر و یک گروه بزرگ از سایت‌ها، هر کدام با 250 هزار صفحه تولید خودکار محتوای عمدتاً خراشیده شده که بین 2 تا 5 میلیون بازدیدکننده ماهانه از جستجو دریافت می‌کنند… هنوز تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند. بیا گوگل!

ترافیک من تا ظهر EST بسیار قوی بود، سپس تا ساعت 3 بعدازظهر EST از یک صخره پایین آمد… بنابراین فکر می کنم بله، همه چیز مربوط به عبور ملکه است.

باز هم، این بیشتر از آن چیزی است که در دو هفته گذشته، فقط در 24 ساعت گذشته دیده بودم.

ابزارهای ردیابی گوگل

و اکنون ابزارهای ردیابی نیز نوسانات بزرگی را نشان می دهند، باز هم طبق گفته ردیاب ها، دو هفته قبل فوق العاده آرام بود، اما در روز گذشته، ابزارها در حال افزایش نوسانات هستند.

سمروش:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Mozcast:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بنابراین آیا این حرکت جدید در 24 ساعت گذشته مربوط به به روز رسانی محتوای مفید است یا چیز دیگری است؟ آیا گوگل تصمیم گرفت تا صفحه را در انتهای این عرضه افزایش دهد؟ من مطمئن نیستم – اما فکر کردم آنچه را که از جامعه SEO می بینم به اشتراک بگذارم.

اوایل این هفته گزارش دادیم که دنی سالیوان حتی خودش گفته است که تغییر بزرگی نیست، اما از نظر مسیری که گوگل با رتبه‌بندی محتوا می‌رود، بسیار بزرگ است. البته، ما (خوب، مطمئن نیستم که همه شما بخواهید) مایلیم “جهت” یا پیامی که Google در تلاش است تنظیم کند را ببینیم و ببینیم که Google به روشی اساسی‌تر روی آن عمل می‌کند.

به عنوان یادآوری، تنها 20٪ از سئوکاران گفتند که متوجه تغییرات رتبه بندی مربوط به به روز رسانی محتوای مفید شده اند و من معتقدم که درصد خوبی از آن 20٪ گیج شده اند و تغییراتی را که می بینند به اشتباه نسبت می دهند – یعنی مفید نیست. به روز رسانی محتوا به‌روزرسانی محتوای مفید Google در اوایل از نظر آنچه سئوکاران و ابزارها انتخاب می‌کنند بسیار جزئی به نظر می‌رسید، علی‌رغم آنچه همه ما فکر می‌کردیم اتفاق بیفتد. شاید اکنون آنچه می بینیم دندانه های این به روز رسانی باشد؟

بحث انجمن در توییتر و WebmasterWorld.

به‌روزرسانی: عرضه این به‌روزرسانی محتوای مفید در 9 سپتامبر حدود ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی به پایان رسید:





منبع