گوگل رسما تایید کرد که بهروزرسانی محتوای مفید به زمان بیشتری برای عرضه نیاز دارد، اما اکنون بروزرسانی هرزنامه پیوند نیز از مرز دو هفته گذشته است و هنوز عرضه آن انجام نشده است. جان مولر از گوگل گفت این بهروزرسانیها ممکن است به دلیل «تعطیلات» و «به دلایل ایمنی» بیشتر طول بکشد.
جان مولر نوشت ماستودون وقتی در مورد وضعیت سؤال شد، “بعضی اوقات چیزها، چه خوب یا بد، بیشتر طول می کشد. ما سعی می کنیم به دلایل ایمنی میزان تغییرات در سیستم های خود را در طول تعطیلات کاهش دهیم، و این گاهی اوقات به این معنی است که کارهایی که قبلا شروع شده اند کمی بیشتر طول می کشد تا تکمیل شوند. “
از نظر فنی، این منطقی است. اگر مهندسان اصلی مسئول این بهروزرسانیهای سیستم دور باشند یا دسترسی محدودی داشته باشند، تغییر هر چیزی با آنها ممکن است باعث ایجاد مشکل شود. من تعجب می کنم که آنها این موضوع را زمانی که این احتمال وجود داشت که در تعطیلات اجرا شود و تا بعد از تعطیلات به طور کامل انجام به روز رسانی ها انجام شده باشد، وجود نداشت. اما حدس میزنم شاید همه چیز پیش بیاید، و در تعطیلات اتفاق افتاد، بنابراین آنها تصمیم گرفتند سرعت را کاهش دهند. من مطمئن نیستم و واقعاً فقط حدس می زنم.
چند روز قبل از کریسمس شاهد تلاطمهای بزرگی بودیم و سپس اوضاع بسیار آرام شد. حقیقت این است که نوسانات گوگل هنوز بسیار آرامتر از چند هفته قبل است.
فکر میکردم این بهروزرسانیها خودشان کامل شدند. مثل اینکه شروع به پخش شدن می کنند و با گذشت زمان، خودشان تمام می شوند. بنابراین تعجب نمیکنم اگر گوگل در نقطهای به ما بگوید کارش تمام شده است، اما زودتر از زمانی که آنها تمام شدن آن را تایید کردند، تمام شد. اما دوباره، این من است که در مورد نحوه عملکرد این عرضهها حدس میزنم.
آیا گوگل برای تکمیل یا تکمیل عرضه نیاز به فشار دادن دکمه ای دارد؟ شما چی فکر میکنید؟
در همین حال، من مدام بررسی میکنم که آیا عرضهها انجام شده است یا خیر.
بهروزرسانی هرزنامه پیوند در دسامبر 2022 اکنون بیش از دو هفته از شروع آن میگذرد و بهروزرسانی محتوای مفید دسامبر 2022 اکنون سه هفته و دو روز از شروع آن میگذرد. هر دو بیش از دو هفته هستند.
به نظر می رسد باید کمی بیشتر صبر کنیم …
فقط یک یادآوری، گوگل سال گذشته گفت که دلیلی برای کار روی مسائل الگوریتم و سئو در تعطیلات وجود ندارد…
بحث انجمن در ماستودون.