گوگل توصیههای خود را در مورد نحوه نوشتن محتوای نقدی که جستجوی Google به آن پاداش میدهد، تجدید نظر کرده است. می توانید آن را مرور کنید مشاوره در اینجا. گوگل نوشت: «انتشار نظرات با کیفیت بالا میتواند به افراد کمک کند درباره چیزهایی که در نظر دارند، مانند محصولات، خدمات، مقصدها، بازیها، فیلمها یا موضوعات دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنند. در اینجا بهترین شیوه های Google در مورد این موضوع در حال حاضر آمده است:
- از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید.
- نشان دهید که در مورد آنچه که مرور می کنید آگاه هستید – نشان دهید که متخصص هستید.
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت مرور خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را در مورد آنچه مرور می کنید ارائه دهید.
- اندازه گیری های کمی را در مورد چگونگی اندازه گیری چیزی در دسته های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید.
- توضیح دهید که چه چیزی چیزی را از رقبای خود متمایز می کند.
- موارد قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشد.
- مزایا و معایب چیزی را بر اساس تحقیقات اصلی خود مورد بحث قرار دهید.
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه دهد، مشکلات را برطرف کند یا به کاربران در تصمیمگیری خرید کمک کند.
- بر اساس تجربه یا تخصص خود بر روی مهمترین عوامل تصمیم گیری تمرکز کنید (برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت و ایمنی عوامل کلیدی تصمیم گیری هستند و عملکرد را در آن زمینه ها ارزیابی می کنند).
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید.
- برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید.
- پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
- وقتی چیزی را بهعنوان بهترین کلی یا بهترین برای یک هدف خاص توصیه میکنید، با شواهد پشتیبان دست اول، دلیل اینکه آن را بهترین میدانید، ذکر کنید.
- اطمینان حاصل کنید که محتوای مفید کافی در لیست های رتبه بندی شده شما وجود دارد تا آنها بتوانند به تنهایی بایستند، حتی اگر بخواهید نظرات جداگانه و عمیق بنویسید.
در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:
- نام: بهروزرسانی نظرات Google آوریل 2023
- راه اندازی شد: 12 آوریل 2023 حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی
- عرضه: 13 روز – در 25 آوریل 2023 در حدود ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت شرقی تکمیل شد
- اهداف: به تمام محتوای بررسی، از جمله محصولات، خدمات، مقصدها، بازیها، فیلمها یا موضوعات دیگر نگاه میکند
- پنالتی: این یک جریمه نیست، بلکه به «تحلیل روشنگر و تحقیق اصیل» کمک میکند.
- به روز رسانی اصلی نیست: بسیاری می خواهند بگویند این یک به روز رسانی اصلی است، اینطور نیست.
- چند زبان: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی، لهستانی.
- تأثیر: گوگل به من نمیگوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این بهروزرسانی قرار گرفتهاند.
- كشف كردنGoogle قبلاً گفته بود: این بهروزرسانی میتواند بر عملکرد شما در Google Discover تأثیر بگذارد.
- بازیابی: اگر از این موضوع ضربه خوردید، باید به محتوای خود نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید با توصیه های گوگل در زیر بهتر عمل کنید.
- تازه می کند: Google بهروزرسانیهای دورهای را برای این الگوریتم انجام میدهد، اما ممکن است در آینده این بهروزرسانیها را ارسال نکند. این ممکن است اولین رفرشی باشد که گوگل انجام داده است، این اولین رفرشی است که گوگل در مورد آن اطلاع رسانی کرده است.
تاثیر: شروع آهسته اما پایان بزرگ
بحث انجمن در توییتر و WebmasterWorld.
در اینجا چیزی است که این ابزارها در آخر هفته طی دو هفته گذشته نشان دادند. همانطور که گفتم، بیشترین نوسانات از نظر آنچه این ابزارها نشان دادند، که با آنچه من از پچ پچ صنعت سئو دیدم مرتبط بود، در هفته آخر عرضه بود.
این به روز رسانی فوق العاده قوی و حتی در انتهای به روز رسانی گسترده بود، که همیشه برای این نوع به روز رسانی ها صدق نمی کند.
ابزارهای ردیابی گوگل
بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2023 به کندی شروع شد، اما در اوایل هفته دوم عرضه، شاهد تغییرات بزرگی بودیم. در واقع، آخر هفته گذشته، تا دیروز، این به روز رسانی حتی بیشتر داغ شد.
بهروزرسانی بررسیهای Google در آوریل 2023 بعد از ظهر دیروز منتشر شد 25 آوریل 2023. 13 روز و دو ساعت طول کشید تا این بهروزرسانی بررسیهای گسترده ارائه شود، که فراتر از محصولاتی است که در ابتدا در 12 آوریل 2023 آغاز شد.
به عنوان یادآوری، بهروزرسانی بررسیها «محصولات» را از نام حذف کرد زیرا اکنون بهروزرسانی بررسیهای محصول را نیز گسترش داده است تا بر بررسیهای محتوا در مورد محصولات، خدمات، مقصدها، بازیها، فیلمها یا موضوعات دیگر تأثیر بگذارد.