به عنوان مثال، سایتهایی که در طول بررسی محصول بهروزرسانی شدهاند و سپس با بهروزرسانی هسته گسترده بعدی از کار افتادهاند. به همین دلیل است که من همیشه فکر میکردم که PRU باید در الگوریتم رتبهبندی اصلی گوگل قرار گیرد. زمانی که در گذشته در مورد این موضوع پرسیده شد، جان مولر از گوگل توضیح داد که قطعا این امکان وجود دارد.
بهروزرسانی بررسیهای آوریل 2023 را منتشر کرد که اکنون بررسیهای مربوط به محصولات، خدمات و چیزها را پوشش میدهد. درباره نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا بیشتر بیاموزید:https://t.co/tdM0JhyyTG
در اینجا توییت من در مورد به روز رسانی است، به دنبال آن یک اسکرین شات از نحوه نمایش آن در Semrush:
گوگل همچنین توضیح داد که بررسی ها می توانند در مورد هر موضوعی باشند و می توانند بر روی یک چیز واحد، مقایسه ها یا لیست های رتبه بندی شده از توصیه ها متمرکز شوند. و در مورد زبان ها و مکان ها، سیستم بررسی برای تعدادی از زبان ها در سطح جهانی اعمال می شود (که جدید نیست). به عنوان مثال، انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی، و لهستانی. بنابراین، اگر محتوای مروری به هر یک از آن زبانها دارید، میتواند تحت تأثیر بهروزرسانی بررسیها قرار بگیرد (صرف نظر از کشور).
پس از انتشار بهروزرسانی ماه مارس، Google اکنون بهروزرسانی نظرات آوریل 2023 را منتشر میکند. و شما آن را به درستی میخوانید… اکنون که سیستم «بررسیهای مربوط به محصولات، خدمات و چیزها» را پوشش میدهد، «محصول» از نام حذف شده است.
بنابراین، سیستم بررسی جدید چیزی بیش از بررسی محصول است. اسناد Google در مورد سیستم بررسی خود بهروزرسانی شده است تا تغییر از «بررسی محصول» به «بازبینی» را منعکس کند.
اگر در حال بررسی تغییرات دید بر اساس آخرین گپ درباره بهروزرسانی الگوریتم در اواخر هفته گذشته هستید، به خاطر داشته باشید که @semrush به روز رسانی پایگاه داده را انجام می دهد (که باعث تغییر در دید برای بسیاری از سایت ها می شود). مطمئن شوید که ابزارهای دیگر را برای تأیید بررسی کنید، مانند ahrefs و Sistrix pic.twitter.com/vlbvydao3A
«سیستم بررسی برای ارزیابی مقالات، پستهای وبلاگ، صفحات یا محتوای مستقل شخص اول مشابه که با هدف ارائه توصیه، ارائه نظر یا ارائه تحلیل نوشته شدهاند، طراحی شده است. نظرات شخص ثالث، مانند نظرات ارسال شده توسط کاربران در بخش نظرات صفحه محصول یا خدمات را ارزیابی نمی کند.”
آیا یک قدم به ورود به الگوریتم رتبهبندی اصلی گوگل نزدیکتر است؟ بهروزرسانی بررسیهای محصول که تبدیل به بهروزرسانی بررسیها میشود، میتواند نشاندهنده این باشد که یک گام نزدیکتر به گنجاندن در الگوریتم رتبهبندی اصلی Google است. آنچه را که تماس میگیرم پوشش دادهام “سیستم های یادگیری ماشین دوئل” مدتهاست… که برخی از سایتها با انتشار بهروزرسانیهای مختلف الگوریتمهای اصلی، افزایش مییابند و افت میکنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، می تواند برای صاحبان سایت ها و سئوکاران بسیار گیج کننده باشد. به عبارت دیگر آیا سایت از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر؟
تأثیر سیستم بازبینی در حال گسترش دیدن تأثیر آن در سایتهایی که حاوی نظراتی فراتر از بررسی محصول هستند، باید جالب باشد. آنها اکنون توسط سیستم بررسی گوگل ارزیابی می شوند و می توانند نوسانات قابل توجهی را مشاهده کنند. و برای سایت هایی با مقدار قابل توجهی از محتوای بررسی، تأثیر آن در سطح سایت احساس می شود. گوگل قبلاً این را توضیح داده است و ما آن را در تعدادی از سایتها دیدهایم که به شدت بر بررسی محصولات تمرکز میکنند. و برای سایتهایی که فقط محتوای بازبینی دارند، سیستم محتوا را بیشتر بر اساس سطح صفحه ارزیابی میکند.
از نظر نوسانات، ما معمولاً تأثیر بهروزرسانیهایی مانند این را ظرف 48 ساعت از شروع بهروزرسانی میبینیم، بنابراین مطمئن هستم که تا جمعه یا شنبه شاهد حرکت خواهیم بود. در حال حاضر، ابزارهای مانیتورینگ algo بسیار بی صدا هستند، که با توجه به به روز رسانی که دیروز در ظهر به وقت شرقی منتشر شد، منطقی است. منتظر پست های بعدی باشید که تاثیر جامعه سئو و صاحبان سایت بر اساس این به روز رسانی را پوشش می دهد.
در اینجا جان توضیح می دهد که در آوریل 2021:
همچنین مهم است بدانید که Semrush اخیراً یک به روز رسانی پایگاه داده را بر اساس اضافه کردن ویژگی های ارتقاء جدید SERP خود پیاده سازی کرده است. فقط هنگام بررسی قابلیت مشاهده در Semrush این را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، تاریخهای افت یا افزایش را تماشا کنید و مطمئن شوید که از 13 آوریل یا بعد از آن (زمانی که تغییرات واقعی نمایان بر اساس این بهروزرسانی ظاهر میشوند) شروع شده است.