
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
به روز رسانی الگوریتمی بزرگ گوگل در حال ارائه است؟ (سئو)
برای کسانی که آن را نمی دانند، این گزارش به شما اجازه می دهد تا در سطح یک سایت، گروهی از صفحات یا یک صفحه، تکامل میانگین موقعیت خود، کلیک های سئو، برداشت های سئو و CTR های سئو را دنبال کنید.
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
به نظر می رسد این به روزرسانی ادعایی الگوریتم های رتبه بندی نتایج جستجوی Google، که می تواند به یک به روزرسانی اصلی مرتبط شود، بر همه تم ها و همه انواع سایت ها تأثیر بگذارد.، بر اساس داده های گزارش شده توسط سنسور SEMrush.

در صورت افت جایگاه سئو چه باید کرد؟
قبل از ترک...

تمام بخش هایی که تحت تأثیر این به روز رسانی الگوریتمی قرار گرفته اند؟
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
اگر فکر می کنید که تحت تاثیر این به روز رسانی مثبت یا منفی قرار گرفته اید، بهترین راه برای تایید فرضیه خود استفاده از " عملکرد در نتایج جستجو از کنسول جستجو یک هفته پس از تاریخ به روز رسانی.
با این حال، گوگل همچنان تمرکز بر ایجاد محتوای باکیفیت را توصیه می کند، به طور کلی توصیه نمی شود که تغییرات اساسی (حذف صفحات، حذف فهرست صفحات، تغییرات ساختاری و غیره) پس از یک به روزرسانی از نوع این را اعمال کنید، اگر مطمئن نیستید و مطمئن از منبع تنزل رتبه شما.
چگونه تاثیر به روز رسانی را با کنسول جستجو تجزیه و تحلیل کنیم؟
اگر این یک به روز رسانی هسته گوگل است، این نوع به روز رسانی باید در روزهای آینده به طور رسمی توسط گوگل تایید شود. این به روز رسانی ها معمولاً 2 هفته طول می کشد تا به طور کامل اجرا شوند.
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع
برای ادامه، می توانید روی برگه «صفحات» همین گزارش کلیک کنید تا صفحاتی که بیشترین نوسانات را از نظر میانگین موقعیت، ترافیک سئو و نمایش ها (خواه به Google Sheets یا Excel صادر می کنند یا خیر) را شناسایی کنید. ).
هنگامی که این اولین تحلیل انجام شد، می توانید صفحاتی را که دارای بیشترین نوسانات هستند را با جزئیات تجزیه و تحلیل کنید. همچنین لازم است که محیط رقابتی SERP بر روی جستارهایی که در آنها قرار گرفته اند تجزیه و تحلیل شود تا مشخص شود آیا تکامل به سادگی به صفحات رقیب بهینه تر (محتوا، بک لینک ها، رسانه ها، ساختار، معناشناسی، ...) مرتبط نیست یا خیر. .
اگر این مقاله در به روز رسانی ادعایی الگوریتم گوگل در 16 جولای 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
با مقایسه میانگین موقعیت سئوی خود بین 17 ژوئیه و 23 جولای با هفته قبل (10 تا 16 ژوئیه)، می توانید اولین دیدگاه کلان از تأثیر مثبت یا منفی به روز رسانی را دریافت کنید (البته این تجزیه و تحلیل به تنهایی چنین نیست. کافی).
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اگر از ابزار نظارت بر موقعیت سئو استفاده می کنید، باید به سرعت شاهد نوسانات در کلمات کلیدی مورد نظر خود باشید.
به طور کلی توصیه می شود ابتدا چند روز صبر کنید و سپسصفحاتی را که تحت تاثیر مثبت و منفی قرار گرفته اند را تجزیه و تحلیل کنید تا مخرج های مشترک را شناسایی کنید که ممکن است باعث بهبود یا بدتر شدن رتبه صفحات آن شود.
نویسنده: تیم تحریریه خدایار