به روز رسانی الگوریتم سام مایکلسون در گوگل با مدیریت شهرت

در بخش اول، ما در مورد اینکه سم مایکلسون کیست و تکنیک های توسعه کسب و کار او صحبت کردیم. در بخش دوم، ما به نرم افزار CRM و نحوه استفاده از آن، از جمله نگاهی به یک نرم افزار جدید برای مدیریت شریک، پرداختیم. سپس در قسمت سوم به قیمت گذاری خدمات شما می پردازیم و در قسمت چهارم در مورد منابع انسانی صحبت می کنیم. در قسمت پنجم، ما در مورد به روز رسانی الگوریتم گوگل صحبت می کنیم.

سام مایکلسون

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

هدف مدیریت شهرت ایجاد مجموعه‌ای از نتایج جستجو است که Google می‌خواهد نشان دهد، مردم می‌خواهند ببینند و مشتریان شما آن را تأیید می‌کنند. و این نوع محتوا چیزهایی است که شما مالک آن هستید، رسانه های کسب شده، نمایه ها، و همه آنها بسیار عمدی هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سام مایکلسون، مراجعه کنید پنج بلوک و او را پیدا کنید لینکدین است.

بحث انجمن در یوتیوب.



منبع

او گفت در زمان های قدیم سئو، با این به روز رسانی های الگوریتم گوگل زنده و زنده بود. با مدیریت شهرت، مدیریت ده تا بیست نتیجه اول است، و در مورد انجام سئو نه تنها برای سایت شما، بلکه برای سایر سایت هایی است که شما مدیریت نمی کنید.

آنها یک رویکرد داده محور به الگوریتم های گوگل دارند. آنها اساساً به نتایج جستجو برای نتایج جستجوی رقیب نگاه می کنند. سپس آنها سعی می کنند آن نتایج را بر اساس آنچه که گوگل تمایل دارد برای آن جستارها رتبه بندی کند، تکرار کنند. سپس یک الگو پیدا می کنید و سپس سعی می کنید آن الگو را تکرار کنید.