
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
به سرنخ نیاز دارید؟ در اینجا 5 راه ساده و موثر برای جمع آوری آن وجود دارد! (اینفوگرافیک)
با تولید منظم محتوای آموزنده، آموزشی و جذاب است که می توانید توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید.
با اشتراک گذاری اطلاعات مفید، دعوت از کارشناسان و ارائه بحث های جذاب، می توانید اعتبار و اقتدار خود را در صنعت خود ایجاد کنید.
این یک فرد یا نهاد (یک مشتری بالقوه) است که داوطلبانه اطلاعات تماس خود مانند نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن و غیره را به منظور دریافت اطلاعات اضافی یا تماس با شرکت ارائه کرده است.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
و چگونه این به شما در جمع آوری سرنخ ها کمک می کند؟ خوب شما می توانید از شرکت کنندگان بخواهید با ارائه مشخصات تماس خود ثبت نام کنند، که به شما امکان می دهد آنها را به لیست مشتریان واجد شرایط خود اضافه کنید.
هنگامی که یک سرنخ شناسایی شد، شرکت می تواند استراتژی هایی را برای تبدیل او به مشتری اجرا کنید. این می تواند شامل فعالیت هایی مانند:
- ارسال ایمیل های بعدی
- برقراری تماس های تلفنی
- سفارشی سازی پیشنهادات با توجه به نیازهای رهبر
- دعوت به رویدادهای تبلیغاتی
اگر این مقاله در راه های تولید سرنخ شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی، نظرات در وبلاگ، جلسات چت زنده در وب سایت تان و غیره افراد را تشویق کنید که سؤال بپرسند. با پاسخ دادن فعالانه به این سوالات، باعث می شوید مردم بخواهند درباره آنچه شما ارائه می دهید بیشتر بدانند.
4. محتوای با کیفیت بنویسید
سرب، مصرف کننده آینده شما
به علاوه، هنگامی که شرکت کنندگان از تخصص شما بهره مند شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که سایر پیشنهادات و خدمات شما را در نظر بگیرند.
3. برای پاسخ دادن به سوالات وقت بگذارید
ایجاد یک پادکست فرصتی عالی برای ایجاد سرنخ فراهم می کند، حتی بیشتر از آن که محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان در حال افزایش است. برای چی ؟ زیرا با تولید محتوای صوتی با کیفیت می توانید مخاطبان علاقه مند به حوزه تخصصی خود را جذب کنید.
یک سرب تعیین می کند شخص یا شرکتی که به محصولات یا خدمات یک شرکت علاقه نشان داده است.
و در نهایت، تکنیکی که ممکن است قبلاً استفاده کرده باشید: پیشنهاد برای محتوای قابل دانلود رایگان (رایگان).
کاربران اینترنت همیشه به دنبال منابع مفید و مهمتر از همه رایگان هستند. با ارائه مقالات رایگان، اینفوگرافیک ها، الگوها، چک لیست ها یا انواع دیگر محتوا، شما بازدیدکنندگان را ترغیب می کنید تا اطلاعات تماس خود را در ازای دانلود ارائه دهند.
اجرای آموزش آنلاین نیز می تواند آهنربایی برای سرنخ ها باشد. توضیح می دهیم چرا!
این منابع یک ارزش افزوده برای مخاطبان شما هستند و به آنها اجازه می دهند مشکلات را حل کنند یا اطلاعات ارزشمندی را به دست آورند. با جمع آوری اطلاعات تماس از کاربران علاقه مند به محتوای خود، می توانید آنها را در تلاش های بازاریابی و فروش خود ادغام کنید تا آنها را به سرنخ های واجد شرایط تبدیل کنید.
اینفوگرافیک

سرنخ اغلب اولین مرحله از فرآیند فروش در نظر گرفته می شود.. هنگامی که یک کسب و کار سرنخ ایجاد می کند، این فرصت را دارد که آنها را واجد شرایط بیشتری کند تا علاقه و پتانسیل آنها را به عنوان مشتری تعیین کند.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
پست های وبلاگ، راهنماهای نحوه کار، کاغذهای سفید و ویدیوها همه راه های عالی برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما (دوباره) و ارزش بخشیدن به خوانندگان شما هستند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
آیا می خواهید در مورد دنیای پادکست بیشتر بدانید؟ بفرمایید :

2. ارائه آموزش (آنلاین)
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
البته، ایجاد محتوای با کیفیت یک استراتژی ضروری برای تولید سرنخ است.
قبل از ترک...
خیلی ساده است، افراد علاقه مند به حوزه فعالیت شما اغلب به دنبال راه هایی برای کسب مهارت ها و دانش جدید هستند. با ارائه آموزش آنلاین مرتبط و با کیفیت، شما ارزش افزوده ای به مخاطبان هدف خود ارائه می دهید.
وقت گذاشتن برای پاسخ دادن به سوالات مخاطبان راهی عالی برای ایجاد سرنخ است. افرادی که سوالاتی می پرسند تا حدی به حوزه تخصصی شما علاقه نشان می دهند. با ارائه پاسخ های دقیق، مفید و شخصی به آنها، شما با آنها رابطه اعتماد برقرار می کنید.
سرنخ ها می توانند از منابع مختلفی به دست آیند: فرم های آنلاین، ثبت نام در خبرنامه، نمایشگاه های تجاری، تبلیغات، ارجاع ها و موارد دیگر.
هنگامی که محتوای شما مورد پسند قرار می گیرد، بازدیدکنندگان با ارائه جزئیات تماس خود بیشتر درگیر می شوند برای دسترسی به محتوای انحصاری، در خبرنامه خود مشترک شوید یا منابع اضافی را دانلود کنید.
5. ارائه محتوای رایگان (برای دانلود)
شنوندگانی که از محتوای شما لذت می برند تشویق می شوند با اشتراک در پادکست شما، بازدید از وب سایت شما و ثبت نام در لیست پستی شما بیشتر با نام تجاری شما درگیر شوند، که به تولید سرنخ های واجد شرایط کمک می کند.
در تمام موارد، هدف نهایی تبدیل پیشتاز به مشتری پرداخت کننده است و فروش انجام دهید.
5 راه آسان برای تولید سرنخ
1. به پادکست علاقه مند شوید
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع