به لطف خرید زنده، خود را از رقبای خود متمایز کنید
انتشار: مهر 27، 1401
بروزرسانی: 27 تیر 1404

به لطف خرید زنده، خود را از رقبای خود متمایز کنید

خرید زنده شامل ارائه محصولات در وب است که از طریق پخش زنده ویدیویی برجسته می شوند. مصرف کنندگان می توانند در زمان واقعی در یک بحث آنلاین واکنش نشان دهند، از میزبان سؤال بپرسند، نظر خود را بیان کنند یا حتی به بازی ها، آزمون ها، معماها یا مسابقات پاسخ دهند. همه افراد حاضر در هنگام خرید اقلام نمایشی فرصت شرکت دارند. این یک تقلید و یک لحظه دوستانه منحصر به فرد ایجاد می کند.

می بینیم که مشتری الکترونیکی امروزی برای متقاعد شدن و سفارش دادن به محتوای بیشتری نسبت به یک صفحه محصول ساده نیاز دارد. Live Shopping این خدمات اضافی را با ارائه تجربیات خرید اصلی و تعاملی ارائه می دهد. مشتری احساس می کند با ارزش است و شنیده می شود، زیرا می تواند قبل از خرید محصول مورد نظر، مداخله کند و سوالات مورد نظر خود را بپرسد.

همانطور که در یک برنامه خرید تلویزیونی، بازدیدکنندگان استفاده از اشیاء را مشاهده می کنند در حالی که می توانند مداخله کنند و با مجریان چت کنند. این امر ارزش افزوده واقعی را برای تجربه خرید به ارمغان می آورد و به کسانی که در صفحه فروش سنتی تردید دارند، انگیزه می دهد.

تبادلات سرگرم کننده و آموزنده

با توجه به رقابت شدید در این بخش، برندها باید روش های اغواگری خود را در مقابل کاربران اینترنت که همیشه تقاضای بالایی دارند، متنوع کنند. سایت تاجر ساده دیگر کافی نیست، شما باید پیشنهادات را شخصی سازی کنید و واقعا مشتری را تا فرآیند خرید همراهی کنید. هر بازدیدکننده باید بتواند از طریق جلسات منظم به روشی تعاملی، سرگرم کننده و سرگرم کننده شرکت کند. اینجا جایی است که خرید زنده وارد می شود.

این مقاله توسط یک شریک مهمان به عنوان بخشی از یک مشارکت حمایت شده نوشته شده است



منبع اولین علاقه راه اندازی یک خرید زنده، ارائه مقالات، عملکرد، کاربرد آنها است... از طرف دیگر، ویدیوها این مزیت را دارند که می توانند متخصصان، تأثیرگذاران، افراد مشهور شبکه یا حتی محصول را درگیر کنند. طراحان علاوه بر این، قرار ملاقات هایی که مشارکت کنندگان برای پیروان خود تعیین می کنند، چشم انداز جدیدی را برای تاجر به ارمغان می آورد. انیماتورها با تبادل زنده، با پاسخ شخصی به هر یک و با پیشنهاد سرگرمی با هم، با مردم تعامل دارند.

طبق مطالعه ای که توسط AliExpress انجام شده است، 78 درصد از مصرف کنندگان تجارت الکترونیک فرانسوی به دنبال سرگرمی بیشتر در سایت های تجاری هستند. قبل از شکستن یک کالا، آنها از حواس پرتی و سرگرمی لذت می برند و این به آنها انگیزه می دهد که خرید کنند.

«خرید زنده شامپاین های GH Mumm، در فروشگاه Drinksco.fr با راه حل Shoply.tv»

یک لحظه تعاملی و موثر

ارائه خرید زنده به معنای ارائه یک تجربه خرید اصلی به بازدیدکنندگان است. آنها توانایی پرس و جو و جویای نظرات شرکت کنندگان را دارند. مشتریان همچنین از دریافت خدمات شخصی قدردانی می کنند. آنها می توانند الگوریتم ها و روبات های اینترنت را فراموش کنند تا واقعاً با انسان هایی که به صورت زنده به آنها پاسخ می دهند تبادل نظر کنند. می دانیم که عمل خرید اغلب در آخرین لحظه توسط یک یا چند نکته که نیاز به توضیح دارند مسدود می شود. در این صورت به راحتی می توان فهمید که خرید زنده می تواند بسیاری از سفارش ها را مشخص کند.

تبدیل فروشگاه آنلاین خود به یک فضای خرید زنده سریع و آسان است. افزونه های وب برای این کار وجود دارد. به عنوان مثال، در فرانسه، راه حل خرید زنده تجارت الکترونیک از خرید کنید فقط با چند کلیک نصب می شود و پیکربندی می کند تا برند شما را منعکس کند.

خرید زنده مامان Shoply

تجارت آنلاین به ویژه از زمان بحران کووید در حال رونق است. تعداد سایت های تجاری بین سال های 2021 تا 2022 در اروپا 11 درصد افزایش یافته است. و این تنها آغاز است! بنابراین رقابت شدید است. Shopify، متخصص در تجارت الکترونیک، نیز معتقد است که این اولین ترمز برای رشد برندهای نصب شده در اینترنت است.

چگونه از سایر سایت های تجارت الکترونیک متمایز شویم؟

راه اندازی بسیاری از انیمیشن ها از طریق خرید زنده آسان است. به عنوان مثال، کاربران اینترنت برای شرکت در قرعه کشی ها یا مسابقات با سیستم تعهد یا یک بازی موزیکال دعوت می شوند. امکانات متنوع هستند، نکته مهم جذب و سرگرم کردن مخاطبان علاقه مند به موارد ارائه شده است. خوش شانس ها با هدایایی می روند که باعث تبلیغات می شود.