بچه ها روزانه 91 دقیقه را در TikTok و 56 دقیقه را در YouTube صرف می کنند
انتشار: تیر 24، 1401
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

بچه ها روزانه 91 دقیقه را در TikTok و 56 دقیقه را در YouTube صرف می کنند

این داده های جدید بر اساس استفاده کودکان و نوجوانان از TikTok و YouTube در سراسر پلتفرم ها است که برای TechCrunch توسط سازنده نرم افزار کنترل والدین Qustodio با استفاده از تجزیه و تحلیل 400000 خانواده که حساب هایی با سرویس آن برای نظارت والدین دارند گردآوری شده است. داده ها نشان دهنده استفاده واقعی آنها از برنامه ها و وب سایت ها است، نه یک تخمین.



منبع تا پایان سال 2021، کودکان و نوجوانان به طور متوسط \u200b\u200b91 دقیقه در روز TikTok تماشا می کردند در حالی که تنها 56 دقیقه در روز برای تماشای YouTube در سطح جهانی صرف می شد.

اکنون کودکان و نوجوانان زمان بیشتری را برای تماشای ویدیوها در TikTok نسبت به YouTube صرف می کنند. در واقع، این مورد از ژوئن 2020 وجود داشته است.