بیشتر سئوکاران نگران سئوی تهدید ChatGPT نیستند


ChatGPT جالب است، بسیار جالب است، در واقع، من از آن برای سرگرمی برای معرفی ویدیوی خود در اوایل این ماه استفاده کردم، اما آیا این کار سئوکاران را از کار می اندازد؟ آیا تمام محتوای ما را می‌نویسد، آیا توصیه‌هایی برای سئو ارائه می‌دهد، و آیا نمونه‌های کدنویسی را ارائه می‌دهد که جایگزین نیازهای سئوکاران شود؟ به نظر می رسد اکثر سئوکاران خیلی نگران نیستند.

برودی کلارک یک نظرسنجی در هر دو پست کرد توییتر و ماستودون، تقریباً در مجموع 2000 رای به دست آورد.

سوال این بود که “آیا فکر می کنید ChatGPT (یا ویژگی های هوش مصنوعی به طور کلی) یک تهدید جدی برای صنعت سئو است؟ من مطمئن نیستم که همه “تهدید” را یکسان تفسیر کرده اند یا خیر، اما در هر صورت، در توییتر، 59٪ از سئوکاران گفتند نه، آنها نگران نیستند و 41٪ گفتند که هستند. در ماستودون، به 63% نه گفتن و 38% بله نزدیکتر بود.

در اینجا نظرسنجی های خام است که شامل رأی دادن مردم به «نمایش نتایج» می شود – که ای کاش مردم در آنجا قرار نمی دادند – آنها می توانند نتایج را وقتی که نظرسنجی انجام می شود ببینند و نمی خواهند رای دهند. 🙂

بیایید از ChatGPT بپرسیم؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

بحث انجمن در توییتر و ماستودون.





منبع