بنابراین همانطور که میدانید، به نظر میرسد که گوگل بدون توجه به میزان استفاده کاربران اینترنت در سراسر جهان، از هیچ زبانی طرفداری نمیکند. کیفیت محتوا اولین معیار موتور جستجو در ترتیب نمایش نتایج آن است و باقی می ماند.
بنابراین به نظر می رسد که لازم نیست نگران این موضوع باشید. بنابراین مهمترین چیز این است که همیشه محتوای با کیفیت بالا را به کاربران اینترنت ارائه دهید تا بتوانند با تایپ درخواست خود پاسخی را که به دنبال آن بودند بیابند.
آیا زبانی وجود دارد که به شما امکان می دهد همیشه به خوبی ارجاع دهید؟
شاید از خود بپرسید که آیا انتشار محتوای شما به زبان های مختلف بر سئوی سایت شما تأثیر دارد؟ اگر یک زبان در نتایج جستجو بالاتر از زبان دیگر باشد؟ ما در این مقاله این سوال را برای شما رمزگشایی کرده ایم. اکنون دریابید که آیا زبان مورد استفاده برای نوشتن محتوای شما واقعاً تأثیری بر سئوی شما دارد یا خیر.
آیا محبوبیت زبان مورد استفاده در سئوی محتوا نقش دارد؟
بنابراین، بدون نیاز به نوشتن محتوای خوب، روی استفاده از یک زبان کم استفاده برای کسب رتبه های برتر در نتایج جستجو حساب نکنید. گوگل فریب این نوع عمل را نمی خورد…
و اخیراً، این جان مولر، یکی از اعضای شرکت گوگل بود که در مورد این موضوع اظهار نظر کرد:
به طور مشخص، این بدان معناست که چه تصمیم به تولید محتوا به زبان های فرانسوی، انگلیسی، ژاپنی یا عربی داشته باشید، اگر می خواهید به خوبی به شما ارجاع داده شود، باید محتوای با کیفیت تولید کنید. حتی اگر زبان انتخابی بسیار کمی شناخته شده باشد، یا کاربران کمی از آن استفاده کنند، شما همچنان شانس کسب موقعیت خوب را دارید.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
به زبان فرانسه، محتوای پیام او به شرح زیر است:
اگر این مقاله در تاثیر زبانی که محتوای شما به آن نوشته می شود بر سئوی شما شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
جان مولر همچنین گفت:
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
طبیعی است که در مورد معیارهای مختلفی که می تواند بر سئوی صفحه شما تأثیر بگذارد تعجب کنید. شما مطمئناً قبلاً در مورد کیفیت محتوایی که باید اطمینان حاصل شود، وزن رسانه که نباید از آن فراتر رود یا حتی در مورد اهمیت شبکه داخلی تحقیق کرده اید. اما آیا تا به حال به زبانی که برای نوشتن محتوای خود استفاده می شود فکر کرده اید؟
البته که نه. همانطور که محتوای با کیفیت خوب همیشه توسط گوگل برجسته می شود، محتوای ضعیف و غیر اطلاعاتی نیز هرگز برجسته نمی شود. این نیز توضیحی است که جان مولر در بیانیه خود بیان کرد:
محتوای نازک صرف نظر از زبانی که به آن نوشته شده است، محتوای نازکی باقی می ماند.
جان مولر
این صفحه ممکن است حاوی کلماتی به هر زبان یا خطی باشد، سیستمهای ما سعی میکنند آن را بهطور مناسب فهرستبندی کنند و به کاربرانی که آن کلمات را جستجو میکنند نشان دهد.
جان مولر
اگر محتوای خوبی برای یک مخاطب خاص باشد، قطعا آن را از نمایه سازی خارج نمی کنم. محتوای خوب، محتوای خوب است. سایت شما برای محتوای نوشته شده به زبان مبهم “جریمه” نخواهد شد.