(2) تبدیلهای بدون کد برای حسابهای کمپین هوشمند با چند پلتفرم. حسابهای کمپین هوشمند تبلیغاتی مایکروسافت با چند پلتفرم اکنون گزینه تنظیم اهداف تبدیل بدون کد را خواهند داشت. این به جای اضافه کردن دستی یک قطعه کد به سایت شما است که به شما کمک می کند این روش های ردیابی تبدیل را کمی سریعتر تنظیم کنید.
تبلیغات مایکروسافت اعلام کرد بسیاری از تغییرات و اطلاعات جدید دیروز، از جمله گزارش تاریخچه تغییرات جدید در سطح کمپین، تبدیلهای جدید بدون کد برای حسابهای Smart Campaigns با چند پلتفرم، به تعویق انداختن تغییر CPC پیشرفته و موارد دیگر.
بحث انجمن در توییتر.
منبع
این چیزی است که به نظر میرسد:
اینها آیتم های کلیدی هستند که برای من متمایز بودند اعلامیه اما جزئیات بیشتری در آن پست وبلاگ وجود دارد.

(1) تاریخچه تغییر برای تبدیلهای سطح کمپین: Microsoft Advertising گزارش تاریخچه تغییرات را بهروزرسانی میکند تا تبدیلهای سطح کمپین را نیز شامل شود. این به شما نشان می دهد که چه زمانی اهداف سطح کمپین از کمپین ها اضافه و حذف می شوند. مایکروسافت گفت که این “برای کمک به آگاهی از هرگونه تغییر ایجاد شده و کمک به شما در عیب یابی در صورت نیاز است.”
برای تنظیم این، باید کادر Enable Microsoft Clarity را در گردش کار تنظیم هدف علامت بزنید. این نیز در چند هفته آینده عرضه می شود.
این در چند هفته آینده منتشر می شود.


(3) به تعویق انداختن تلاشهای مهاجرت برای CPC پیشرفته در شبکه مخاطبین مایکروسافت. مایکروسافت اعلام کرد که تمام تبلیغات مخاطبان را با استفاده از هزینه دستی به ازای هر کلیک (CPC) به CPC افزایش یافته (eCPC) منتقل می کند. مایکروسافت افزود: «این تلاشهای مهاجرت به تعویق خواهد افتاد و تاریخ جدیدی برای مهاجرت در آینده اعلام خواهد شد.»