تاریخچه لینکدین در چند عدد (اینفوگرافیک)

در سال 2011، لینکدین به 100 میلیون عضو رسید، رقمی که بازتاب ماموریت شرکت برای “ارتباط همه حرفه ای ها در جهان برای ایجاد بهره وری بیشتر و کارآمدتر کردن آنها” بود.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

فکر می‌کنید دنباله فیلم چگونه خواهد بود؟

بیایید از ابتدا شروع کنیم، در سال 2003، لینکدین راه اندازی شد، تبدیل شدن به یکی از اولین شبکه های اجتماعی آنلاین برای حرفه ای ها.

این گذشته نگر تکامل لینکدین را از آغاز آن در سال 2003 برجسته می کند و نشان می دهد که چگونه این پلتفرم به یک ابزار ضروری برای بازاریابان B2B تبدیل شده است.

اگر این مقاله در داستان لینکدین شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

لینکدین برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر بازاریابان و کاربران تکامل یافته است و ویژگی‌های هدف‌گیری تبلیغات پیچیده، قالب‌های تبلیغاتی خلاقانه و ابزارهای قدرتمند تولید سرنخ را ارائه می‌دهد.

در سال 2012، وبلاگ تبلیغات لینکدین راه اندازی شد برای کمک به بازاریابان برای استفاده حداکثری از پلتفرم. در سال 2013، محتوای حمایت‌شده دنبال شد و به برندها این امکان را داد که پیام‌های مرتبط و مرتبط با زمینه کاربر را به نمایش بگذارند.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

و از آن زمان، نوآوری های بیشتری در این پلتفرم وجود داشته است…

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

در سال 2020، لینکدین لایو لینکدین به کاربران اجازه می دهد تا به صورت مجازی در زمان واقعی متصل شوند. در همان سال، Product Pages برای سهولت یافتن محصولات و خدمات خاص در پلتفرم معرفی شد.

مطمئناً فکر می‌کنم ارزش این دو شرکت، با هم، بیشتر از ارزش این دو به تنهایی است. »

بیل گیتس در مورد خرید لینکدین توسط مایکروسافت در سال 2016

اولین شبکه اجتماعی حرفه ای جهان

در سال 2019، موسسه B2B برای کمک به بازاریابان B2B ایجاد شد تا عملکرد خود را از طریق داده ها و بینش ها بهبود بخشند.

2016: لینکدین توسط مایکروسافت خریداری شد، تبدیل شدن به یک پلتفرم متخصص در تقسیم بندی پیشرفته مخاطبان و هدف گذاری دقیق.

در سال 2018، تبلیغات ویدیویی معرفی شده است، افزودن بعد اضافی به جریان ها و ارائه راه های جدید برای ایجاد و جذب مخاطب.

در آگوست 2022، تعهدات برای صفحات شرکت معرفی شد تا به مشاغل اجازه دهد اطلاعات بیشتری در مورد فرهنگ و اولویت های خود به اشتراک بگذارید.

به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس، لینکدین می‌خواست با برجسته کردن مراحل کلیدی خاصی در تاریخ خود که بر تکامل گسترده‌تر بازاریابی B2B تأثیر داشته است، به سفر خود نگاهی بیاندازد. بیایید آنها را با هم در این مقاله کشف کنیم!

تاریخ های مهم لینکدین از زمان ایجاد آن چه بوده است؟

آغاز

در سال 2022، لینکدین Oribi را خریداری کرد و اولین دفتر خود را در اسرائیل برای بهبود ابزارهای تحلیل بازاریابی افتتاح کرد. در همان سال، لینکدین یک خبرنامه هفتگی به نام «این هفته در بازاریابی» راه اندازی کرد و چندین ویژگی جدید را معرفی کرد، از جمله:

  • مدیر تجاری
  • لبه B2B
  • محصولات در نمایه
  • La Campagne «B2B همه چیز را بسازید»

قبل از ترک…

و تا 2 سال بعد، در سال 2005، اولین تبلیغ بر روی پلتفرم ظاهر شد و به بازاریابان اجازه داد تا پتانسیل دستیابی به حرفه ای ها را در زمینه آنلاین درک کنند.

سال 2010 به عنوان راه اندازی موفقیت پلت فرم

در جولای 2022، درآمد راه حل های بازاریابی لینکدین از 5 میلیارد دلار فراتر رفت، در حالی که LinkedIn Collective برای ارائه یک مرکز محتوا به رهبری فکر در بازاریابی B2B راه اندازی شد.

انتظار می رود در ژوئن 2023، لینکدین از مرز 900 میلیون عضو عبور کند، نشان دهنده اهمیت روزافزون آن در دنیای حرفه ای است.

اینفوگرافیکی که پلتفرم به همین مناسبت تولید کرده است

اینفوگرافیک توسط LinkedIn برای ردیابی تاریخ های اصلی تاریخ آن تولید شده است
اینفوگرافیک توسط LinkedIn برای ردیابی تاریخ های اصلی تاریخ آن تولید شده است

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

در سال 2021، لینکدین اولین گزارش چشم انداز شغل بازاریابی خود را منتشر کرد به 10 میلیارد دلار فروش رسید.

در سال 2017، لینکدین از مرز 500 میلیون عضو عبور کرده است و فرم‌های Lead Generation Forms را راه‌اندازی کرد تا جمع‌آوری و استفاده از داده‌های با کیفیت را آسان‌تر کند.