تبلیغات در گوگل چگونه باعث گسترش کسب و کار می شود؟

در واقع میزان محبوبیت این عبارت کلیدی را در لوکیشن و نوع تبلیغاتی که مشخص کردهاید (شبکه جستجو یا نمایش گوگل) نشان میدهد. هرچند استفاده از کمپینهای ویدیویی بسیار هیجان انگیز و کارآمد است، اما متاسفانه بدلیل تحریمها و عدم امکان هدفگیری کاربرانی که در لوکیشن ایران هستند، استفاده از این روش تبلیغاتی نسبتاً هدفمندی پایینی خواهد داشت. تبلیغات هدفمند: امکان هدفگیری در goole adwords به شما کمک میکند تبلیغات خود را به افرادی با علایق بهخصوص نشان دهید. اما این نکتۀ حیاتی را درنظر داشته باشید که قبل از هدفگیری هر کدام از این مکانهای نمایش تبلیغ، باید مطمئن شوید که حداقل تعداد قابل توجهی از کاربران آنها، ایرانی هستند. کلمات کلیدی، مکان تبلیغ، سن و زبان همه مواردی هستند که به وسیلهی آنها میتوانید تبلیغات هدفمندی را نشانه بگیرید. شما باید کلمات و عبارات کلیدی ای که کاربران هنگام یافتن راهحل سوال خود ممکن است در موتور جستجو بنویسند را پیدا کنید. در این راهنما خواهید فهمید که چگونه تبلیغات را در Google شروع کنید. این امکان برای انتخاب دقیق تر مخاطبان یک تبلیغ طراحی شده است.

این به شما امکان میدهد بدون نیاز به افزایش مبلغ پیشنهادی خود، کلیک و تبدیل بیشتری دریافت کنید. Google بقیهی کارها را انجام میدهد تا اپلیکیشن شما را جلوی چشم کاربر قرار دهد. انتخاب این هدف به Google اجازه میدهد نوع مخاطبانی را که میخواهید هدف قرار دهید و همچنین نحوهی دریافت مبلغ پیشنهادی شمارا بداند. نوین برای افزایش کیفیت تبلیغ من چه کارهایی انجام میدهد؟ چنانچه می­خواهید بهتازگی وارد فضای آنلاین شوید یا اگر در این فضا فعالیت دارید و به فکر افزایش مشتری هستید و می­خواهید بازار خود را گسترش دهید، با ایجاد یک اکانت گوگل ادز می­توانید بهترین نتیجه را بهدست آوردید.

تبلیغ در گوگل ادز بهصورت حرفهای: در این روش گزینههای بیشتری برای بهینهسازی کمپین و در نظر گرفتن بودجه خواهید داشت و نسبت به روش ساده، مقرونبهصرفه است. صفحهای که برای شما بازشده، در گوشهی بالا سمت راست اکانت شما را علاوه بر جمیل، بهصورت کد 10 رقمی نشان میدهد. شرکت های فعال در این زمینه علاوه بر پرداخت هزینه تبلیغات به گوگل (خدمات شارژ اکانت تبلیغات گوگل)، خدمات دیگری نیز انجام می دهند که یکی از مهم ترین خدمات مربوط به گوگل ادز، ساخت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی برای صاحبین کسب و کارهاست. بسیاری از ما بسیار کلمه گوگل ادوردز را شنیدهایم اما شاید اطلاعات کامل و کافی در رابطه با آن نداشته باشیم. ببینیم مهمترین مزایایی که این پلتفرم در اختیار ما قرار میدهد چه مواردی هستند؟ تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات پولی است که برای قرار گرفتن در بالا، کناره یا پایین یک وبسایت طراحی شده است. استفاده از Google Ads ممکن است بهترین تصمیمی باشد که برای تجارت خود میگیرید و این اغراق نیست. یکی از معیار های انتخاب بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران همین رتبه بندی میباشد . قطعاً میدونین که یکی از مهمترین کارهایی که در تبلیغات گوگل بعد از راه اندازی اون باید انجام بدین، کاهش هزینههای تبلیغات گوگل است.

استراتژی تیم تبلیغات گوگل مجموعه فامین در جهت بهینه سازی و موفقیت کمپین تبلیغاتی شما، کاهش هزینه تبلیغات در کنار دریافت بازخورد مثبت از تبلیغات می باشد. در اینجا ویدیوی شما در کنار سایر ویدیوهای یوتیوب در کنار صفحه پخش و به صورت تبلیغ به نمایش در خواهد آمد. به یاد داشته باشید، یوتیوب نیز یک موتور جستجو است. اما در این میان سایتهایی نیز وجود دارند که فقط در یک زمینه شغلی خاص خدمات ارائه میدهند. تا همین اواخر افزودن محصولات شما به خرید Google فقط از طریق تبلیغات پولی امکان پذیر بود اما از آوریل سال 2020 ، گوگل این ویژگی را به صورت رایگان در دسترس قرار داد. این نتایج میتواند شامل یک تبلیغ پولی باشد که آن کلمه کلیدی را هدف قرار داده است یا شامل نتایج ارگانیکی باشد که در زیر نتایج تبلیغاتی آورده میشوند. کمپینهای خرید، مانند تبلیغات دیگر، در SERP نمایش داده میشوند و شامل اطلاعات دقیق شامل قیمت و تصاویر محصول هستند. گوگل ادوردز روشی موثر برای سوق دادن ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت تجارت شما است در حالی که آنها در جستجوی محصولات و خدماتی مانند محصولات پیشنهادی شما هستند. تبلیغات این شبکه عموما در قالب­های تصویری مانند ویدئو و بنرهای تبلیغاتی است و در سایت­ها و اپلیکیشن­های مرتبط، یوتیوب و Gmail به نمایش درمی­آیند.

کمپین تبلیغات ویدیویی گوگل ادز شامل تبلیغ در یوتیوب و دیگر شبکه های استریم می باشد. پس از ایجاد اکانت گوگل ادوردز، وارد صفحهای به شکل صفحهی زیر میشوید. قبل از هر چیز شما برای راهاندازی کمپین خود نیاز به ساخت اکانت گوگل ادوردز دارید. همچنین گوگل ادز دارای امکاناتی برای محدود سازی IP گیرندگان تبلیغ است. یکی از دلایلی که باعث می شود تا تبلیغات گوگل بسیار موثر باشد، امکاناتی است که گوگل ادوردز برای هدف گیری دقیق مخاطبین ایجاد نموده است. این بستر تبلیغاتی در اکتبر سال 2000 با نام Google Adwords روی صحنه آمد، اما پس از مدتی در سال 2018 بنا به دلایلی تجاری، Google Ads نام گرفت. همچنین اگر عبارت کلیدی آسان باشد و گوگل تشخیص دهد که با کمی افزایش قیمت، نتیجه خیلی خوبی خواهید گرفت آن کار را انجام میدهد. اگر گوگل تشخیص دهد که هزینهی آن بیش از 4 دلار است، شما تبلیغات را دریافت نمیکنید. از طرفی امتیاز کیفی در مدیااد باعث می شود تبلیغات شما با هزینه کمتری بیشتر دیده شود. پس اینجا گوگل ادوردز به شما امکان میدهد تا جایی که میتوانید در نتایج SERP بالا قرار بگیرید و بیشتر دیده شوید. رقابت در کسب و کار: صدها هزار شرکت از Google Ads برای تبلیغ مشاغل خود استفاده میکنند و این بدین معنی است که حتی اگر برای یک عبارت جستجو، رتبهبندی ارگانیک هم داشته باشید، نتایج شما در زیر رقبا قرار میگیرند.

محسن حاضر است ۳ دلار (واحد ریال و تومان در گوگل ادز وجود ندارد) برای هر کاربر که کلمه «آموزش دیجیتال مارکتینگ» را در گوگل سرچ میکند، بپردازد تا وبسایت خودش را بالاتر از وبسایتهای دیگر در SERP به کاربر نشان دهد. شما میتوانید یک کمپین خرید از طریق Google Merchant Center اجرا کنید، جایی که اطلاعات خاصی از محصول را وارد میکنید و گوگل از آنها برای ایجاد تبلیغات خرید شما استفاده میکند. این همان چیزی است که در شکل زیر به هنگام جستجوی «ساعتهای چوبی» میبینید و تبلیغات خرید برای این کلمهی کلیدی بهینهشده است. 43٪ از مشتریان چیزی را خریداری میکنند که در یک تبلیغ YouTube دیدهاند. در این سایت همه افراد میتوانند، از طریق دیوارِ من، به تبلیغات محصولات و خدمات خود بپردازند. این کاری است که همه افراد انجام می دهند. در این مقاله روی سخن ما با دوستانیست که در اینترنت فعالیت دارند و بخشی از فروش و کسب وکارشان را در فضا مجازی انجام می دهند . ما ویژگیهای خاص این پلت فرم را پوشش خواهیم داد و به شما یاد میدهیم چگونه کمپینهای تبلیغاتی خود را برای دستیابی به بهترین نتیجه بهینه کنید. یکی از موثر ترین و بهترین روش های تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات در گوگل ادوردز است.

نحوه نمایش سایتها در تبلیغات گوگل به چه صورت است؟ در مطالب بالا انواع کمپین های تبلیغاتی اما در حوزه گوگل ادز را توضیح دادیم و در ادامه هم به نحوه ایجاد اکانت گوگل ادز برای تبلیغات می پردازیم. تبلیغ در گوگل ادز به روش ساده: این روش برای افراد مبتدی در نظر گرفتهشده است که میتوانید با انتخاب هدف و چند مرحلهی ساده یک کمپین راهاندازی کنید. اندازهگیری موفقیت: باگذشت زمان، Google Ads همچنین به شما کمک میکند تا آن تبلیغات را تجزیهوتحلیل و بهبود دهید تا به افراد بیشتری برسید و کسبوکار شما بتواند به همهی اهداف کمپین پولی خود برسد.

سعی کنید از افکتها و رنگهای جذابی استفاده نمایید تا در ناخودآگاه افراد تاثیر بگذارد. برای اطلاعات بیشتر، به این اینفوگرافیک توجه کنید تا عملکرد حراج Google Ads را بهتر درک کنید. متخصصان در این رابطه میگویند هدفگذاری مخاطبان اهمیت بسیار زیادی دارد، همچنین ساخت یک وب سایت با سئو مناسب و آنالیز مداوم اطلاعات کمپین در سرویس گوگل ادز از جمله کارهایی است که باید در این راستا انجام دهید. در عوض، اطلاعات و مخاطبان اپلیکیشن خود را در اختیار Google قرار داده و مبلغ را پیشنهاد میدهید. Google Ads یک بستر تبلیغاتی پولی است که در زیر یک کانال بازاریابی معروف بهعنوان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) قرار دارد و جایی است که شما بهعنوان تبلیغکننده باید مبلغی را برای هر کلیک یا هر ایمپرشن (CPM) در یک تبلیغ پرداخت کنید. این بدان معنی است که شما بهعنوان تبلیغکننده باید یک کلمهی کلیدی خاص در Google را هدف قرار دهید و مبلغی را برای کلمه کلیدی موردنظر پیشنهاد دهید. حتی میتوانید بخشی با همین عنوان اضافه نمایید و چندین سوال متداول را در آنجا به همراه پاسخ هایشان قرار دهید.

Google منبعی است که توسط مردم سراسر جهان برای طرح سوالاتی استفاده میشود که با ترکیبی از تبلیغات پولی و نتایج ارگانیک به آنها پاسخ داده میشود. خب حالا که موفق شدید اکانت گوگل ادز خود را بسازید، بیایید تا باهم بررسی کنیم که برای راهاندازی کمپین خود، با اطلاعاتی که قبلاً در مورد کمپینهای گوگل ادز به شما داده شد، چه مراحلی را باید بگذرانیم. امیدوارم که قانع شده باشید که گوگل ادز چقدر به درد کسبوکارتان میخورد. تنظیم نمودن بودجه بندی روزانه به عهده خود شماست، این بدین معناست که میتوانید مشخص کنید در روز چقدر تبلیغ شما نمایش داده شود و زمانیکه به آن مقدار رسید تبلیغ متوقف شود. همچنین تبلیغات شما بیشتر اوقات، در موقعیتهای بهتر در SERP بالا در مقابل پایین صفحه، نمایش داده میشوند. هرچه کاربران بیشتر بر روی تبلیغات شما کلیک کنند، احتمال دستیابی به اهداف تبلیغات بیشتر است و شما هزینهی کمتری برای آن کلیک پرداخت میکنید. هرچه امتیاز شما بالاتر باشد، رتبه بهتری خواهید داشت و هزینه کمتری برای تبدیل پرداخت میکنید. ادستیتو به شما کمک میکند که با تبلیغ هوشمندانه به رتبه اول گوگل دست پیدا کنید و مخاطبان جستجوکننده در گوگل را به مشتریان ارزشمند و دائمی تبدیل نمایید.

یکی از متداول ترین شیوه های جذب مشتری و مخاطب حضور در نتایج جست و جوی گوگل است. میتوانید یکی از پنج نوع کمپین را در Google Ads انتخاب کنید. یکی از راه های کسب درآمد دلاری، کسب درآمد از گوگل ادسنس است. همانطوری که می دانیم تبلیغات از مهم ترین اصول پیشرفت کسب و کارهاست، در حال حاضر گوگل رتبه ی پر بازدید ترین سایت در جهان را به خود اختصاص داده است پس اگر می خواهید همه از کسب و کار آنلاین شما اطلاع داشته باشند، بهترین راه حل تبلیغ در گوگل می باشد.و در کنار آن تبلیغ به روش رپورتاژ آگهی یک روش عالی تبلیغات است که امروزه بسیاری از وب سایت ها از آن استفاده می کنند که نتیجه فوق العاده ای به همراه دارد اما اگر با رپورتاژ آگهی آشنایی ندارید نگران نباشید برای آموزش رپورتاژ آگهی می توانید به این مقاله مراجعه کنید. گفتیم که سئو یعنی کاری کنید تا سایت شما در نتایج جستجو مربوط به عبارت های مختلف، در رتبه های بالاتر نمایش داده شود.

تبلیغات گوگل همچنین به تبلیغ دهندگان این اجازه را می دهد تا محتوای تبلیغات خود را به کاربرانی که قبلا نیز مخاطب آن تبلیغات بوده اند، نمایش دهند. گوگل ادز وقتی راهاندازی شد که تنها دو سال از عمر محبوبترین وبسایت جهان، Google.com، میگذشت. با توجه به تعداد زیاد افرادی که از فیسبوک استفاده میکنندمیتوان گفت که فرصت جذب مخاطب برای هر کسب و گوگل ادز در ایران کاری وجود دارد. به طور کلی هر چقدر سودی که از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیبان شما پیشنهاد بالاتری خواهند داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر از رقیبان دهید. هزینهی تبلیغات در گوگل ادز چقدر است؟ 1. گوگل ادوردز قابلیت هایی دارد که دامنه بازار هدف را فراهم می کند. باید یکی از سه مورد نشان دادهشده را انتخاب کنید. این سایت اگر چه از لحاظ فنی شبکه PPC نیست، اما یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی است. گوگل با دریافت بیش از 5 میلیارد درخواست جستجو در روز، پرکاربردترین موتور جستجو است. خواندن بخش بعد شما را برای استفاده از گوگل ادز، بیشتر ترغیب میکند. این بار گوگل حرکت جالبی کرده تا کاربرا رو بیشتر از گذشته مجذوب سرویس Google Maps کنه…

تبلیغات پرداخت نشده هنوز در خریدهای گوگل نشان داده می شود اما نتایج با لیست های رایگان غنی می شوند. کیفیت تبلیغات شما: گوگل بین 1-10 به شما نمره کیفیت می دهد که این نمره با بررسی متن موجود در تبلیغات شما و صفحه فرودی که کاربران را به آن هدایت می کنید و بسته به تجربه کاربری ارائه شده به شما داده می شود. در صورتی که مخاطب بر روی لینک کلیک کند و وارد وب سایت شود، هزینه کلیک مورد نظر از شارژ بسته تبلیغاتی کسر میگردد. یکی از بسترهای مناسب برای تبلیغات، “انواع تبلیغات گوگل” است. یکی از محبوبترین و پرکاربردترین کمپینهای گوگل ادز، کمپین سرچ است که تقریبا اکثر نتایج تبلیغاتی در ایران، به واسطه این کمپین اجرا میشود.