تبلیغات سرویس محلی Google با نظرات جعلی


تبلیغات خدمات محلی Google قرار است توسط شخصی که با Google قرارداد دارد بررسی، تضمین و بازبینی شود. اما ظاهراً بررسی‌ها در بسیاری از تبلیغات خدمات محلی مملو از نظرات جعلی هستند.

همانطور که قبلاً امروز به آن پرداختیم، Google اکنون به جای دو تبلیغ، سه تبلیغ خدمات محلی را در تلفن همراه نشان می دهد. بخشی از آن توییت لن این بود که او گفت “همه این لیست‌ها هرزنامه هستند و Google به مدت بیش از 5 ماه از اقدام در مورد گزارش‌های من خودداری کرده است.” لن گفت که انتظار دارد هرزنامه‌ها و بررسی‌های جعلی بیشتری به تبلیغات خدمات محلی برسد.

گرگ استرلینگ در این پست ارسال کرد توییتر پرسیدن “بررسی های جعلی باعث تبدیل شدن به LSA می شود. آیا وجود برچسب “Google Screened” (در آن موارد) به منزله “فریب مصرف کننده” (تحت FTC) است زیرا ممکن است به یکپارچگی بررسی ها در LSA ها دلالت کند؟”

کرتیس بوید به شوخی گفت که خرید نقدهای جعلی تبلیغات خدمات محلی بسیار گران تر از بررسی های جعلی معمولی است:

و تام وادینگتون به چیزی خیلی واضح اشاره می کند:

واضح است که این موضوع توجه جامعه سئوی محلی را به خود جلب کرده است و گوگل باید وارد عمل شود، اما آیا تا زمانی که گوگل اقدام کند، تبلیغات خدمات محلی غیرقابل اعتماد خواهد بود؟

بحث انجمن در توییتر.





منبع