مایکروسافت گفت که در آزمایشهای خود، «کمپینهایی که پیشنهادها را بر اساس کلیدواژه افزایش میدهند در حالی که هدفگیری بر اساس دستهبندی، 320 درصد نرخ کلیک (CTR) بالاتری نسبت به کمپینهایی که پیشنهادات را بر اساس کلمه کلیدی افزایش میدهند، نشان میدهند». مایکروسافت افزود: «در همین حال، خرده فروشان با دستیابی به درآمد 8 برابری در هر هزار نمایش (RPM) مزایای این راه حل را دیدند.
مایکروسافت گفت، برخلاف هدفگیری سنتی کلمات کلیدی، “که به تبلیغکنندگان نیاز دارد تا در هر کمپین یک لیست جامع از کلمات کلیدی را تحقیق و تهیه کنند.” مایکروسافت افزود: با این هدف گیری جدید خریداران بر اساس آنچه آنها مرور می کنند، “تبلیغ کنندگان فقط باید چند کلمه کلیدی با عملکرد بالا را آزمایش کنند و حفظ کنند.”
بحث انجمن در توییتر.