تبلیغات مایکروسافت با مرور دسته‌ها با تقویت‌کننده کلمات کلیدی، خریداران را هدف قرار می‌دهد

مایکروسافت گفت که در آزمایش‌های خود، «کمپین‌هایی که پیشنهادها را بر اساس کلیدواژه افزایش می‌دهند در حالی که هدف‌گیری بر اساس دسته‌بندی، 320 درصد نرخ کلیک (CTR) بالاتری نسبت به کمپین‌هایی که پیشنهادات را بر اساس کلمه کلیدی افزایش می‌دهند، نشان می‌دهند». مایکروسافت افزود: «در همین حال، خرده فروشان با دستیابی به درآمد 8 برابری در هر هزار نمایش (RPM) مزایای این راه حل را دیدند.

مایکروسافت گفت، برخلاف هدف‌گیری سنتی کلمات کلیدی، “که به تبلیغ‌کنندگان نیاز دارد تا در هر کمپین یک لیست جامع از کلمات کلیدی را تحقیق و تهیه کنند.” مایکروسافت افزود: با این هدف گیری جدید خریداران بر اساس آنچه آنها مرور می کنند، “تبلیغ کنندگان فقط باید چند کلمه کلیدی با عملکرد بالا را آزمایش کنند و حفظ کنند.”

افزایش خرید Bing Woman

بحث انجمن در توییتر.





منبع

نیکول فارلی توضیح داد در سایت موتورهای جستجو، “این جدیدترین پیشرفت در هدف‌یابی مبتنی بر دسته‌بندی با استفاده از اهرم کلمات کلیدی قرار است درآمد و فروش را هم برای خرده‌فروشان و هم برای تبلیغ‌کنندگان به حداکثر برساند، در حالی که تجربه استثنایی را برای خریداران ارائه می‌دهد. تبلیغ‌کنندگان علاقه‌مند باید موارد جدید را آزمایش کنند.”

تیم تبلیغات مایکروسافت اعلام کرد PromoteIQ خود راه جدیدی را برای هدف قرار دادن تبلیغات شما راه اندازی کرد، با هدف قرار دادن خریداران بر اساس دسته بندی هایی که مرور می کنند و همچنین می تواند از کلمات کلیدی به عنوان تقویت کننده برای پیشنهادات کمپین استفاده کند.