تبلیغات مایکروسافت واردات Pinterest، واردات بیشتر گوگل و موارد دیگر را به ارمغان می آورد

تبلیغات مایکروسافت اعلام کرد امروزه بسیاری از ویژگی‌های جدید از جمله امکان وارد کردن از Pinterest، Google Import به کمپین‌های Performance Max، پشتیبانی از ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت برای تبلیغات چندرسانه‌ای، تبلیغات کروز، تورها و تبلیغات فعالیت، و پشتیبانی از زیر دامنه برای تبلیغات جستجوی پویا.

بحث انجمن در توییتر.





منبع

برای اندازه واقعی کلیک کنید

(5) دامنه های فرعی در DSA (تبلیغات جستجوی پویا) در حال حاضر به طور کلی در همه بازارهایی که DSA در دسترس است در دسترس هستند. با این به روز رسانی، اکنون می توانید زیر دامنه هایی مانند mysite.contoso.com را علاوه بر دامنه های سطح بالای خود مانند contoso.com اضافه کنید. این بدان معنی است که می توانید با دامنه های خود دقیق تر باشید و کمپین ها را راحت تر وارد کنید.

(1) Pinterest Import – می توانید به راحتی کمپین ها را از Pinterest Ads وارد کنید تا در شبکه مخاطبان مایکروسافت راه اندازی و اجرا شوید. این گزینه واردات انعطاف پذیری و مقیاس را با گزینه های واردات ساده و واردات پیشرفته برای شما فراهم می کند. گزینه import پیشرفته به شما امکان می دهد کمپین های خود را برای تبلیغات مایکروسافت سفارشی کنید و تغییراتی در قیمت پیشنهادی، بودجه و سایر تنظیمات ایجاد کنید. مخاطبان وارد نمی‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که از Audience Network Planner ما برای شناسایی مخاطبان مناسب برای هدف قرار دادن قبل از راه‌اندازی استفاده می‌کنید. در اینجا می توانید یک نمای کلی از آنچه وارد می شود را مشاهده کنید.

(2) Google Import به‌عنوان کمپین‌های خرید هوشمند و حداکثر عملکرد تبلیغات موجودی محلی: Microsoft Advertising راه‌حلی را در Google Import ایجاد کرده است تا در هنگام استفاده از کمپین‌های حداکثر عملکرد Google Ad، تلاش‌های شما را در همه پلتفرم‌ها ساده کند. این در حال حاضر یک نسخه بتا بسته است، بنابراین می‌توانید با تیم حساب خود برای آن ثبت‌نام کنید و کمپین‌های Google Performance Max شما می‌توانند به عنوان کمپین‌های خرید هوشمند و تبلیغات موجودی محلی در مایکروسافت وارد شوند.

این نقشه برداری است:

امکانات حداکثر عملکرد به نقشه‌برداری کمپین‌های خرید هوشمند
پویش تنظیمات کمپین همانطور که هست از کمپین‌های Performance Max به کمپین‌های خرید هوشمند وارد می‌شود، از جمله نام کمپین، بودجه، استراتژی پیشنهاد قیمت، مکان‌یابی هدف، و فروشگاه تاجر.
نام گروه تبلیغاتی نام گروه دارایی به نام گروه های تبلیغاتی نگاشت می شود. با این حال، دارایی های متن و تصویر وارد نمی شوند.
گروه محصولات گروه‌های فهرست‌بندی از کمپین‌های Performance Max همانطور که هست به گروه‌های محصول در کمپین‌های خرید هوشمند و تبلیغات موجودی محلی نگاشت می‌شوند.

  • ما همچنین در حال کار برای حمایت از چندین گروه محصول هستیم.
تبلیغات محصول تبلیغات محصول مطابق با تجربه امروز به صورت خودکار تولید می شود.

(3) تبلیغات چند رسانه ای در ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت: اکنون پشتیبانی برای مدیریت تبلیغات چند رسانه ای برای کمپین های جستجو در ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت به طور کلی در همه بازارها موجود است. پشتیبانی از شبکه مخاطبان مایکروسافت هنوز در مرحله آزمایشی است.

(4) در دسترس بودن عمومی آگهی‌های کروز و آگهی‌های تورها و فعالیت‌ها.