بحث انجمن در توییتر.
تبلیغات محلی تضمین شده Google، سلب مسئولیت بدون تضمین را اضافه می کند
وای، این همه چیز گوگل را حل می کند. فقط این هشدار را در LSA های آسیب شخصی بزنید. @lenraleigh @rustybrick pic.twitter.com/GgauPDnZEG
— گاوصندوق زیبای بزرگ جیسون براون 🇺🇦 (@keyserholiday) 11 آگوست 2022
Google برچسبی را به بررسی تبلیغات خدمات محلی تضمین شده Google اضافه کرده است تا بگوید نظرات تضمین شده نیستند. گمان میکنم این موضوع با همه هرزنامهها و ناخواستههایی که اخیراً متوجه تبلیغات سرویس محلی Google شدهایم، جای تعجب ندارد.
کورتیس بوید این سلب مسئولیت جدید را مشاهده کرد که میخواند: «بررسیها تضمین، ضمانت یا پیشبینی در مورد نتیجه موضوع حقوقی شما نیستند». این اسکرین شات است که او در آن پست کرده است توییتر:
پس برای چه چیزی می پردازید؟
#LSA فهرستهای «تضمین شده Google» اکنون به کاربران هشدار میدهند که بررسیها چیزی را «ضمانت نمیکنند».
من گمان می کنم مانند “تأیید نشده” این یک سلب مسئولیت جدید است.
– گرگ استرلینگ 🇺🇦 (@gsterling) 11 آگوست 2022
گوگل همچنین باید توضیح دهد که نام شرکتهای حقوقی، وابستگی وکالت، مکانها نیز توسط آنها بررسی نمیشود. https://t.co/5piC4FZnSF
— لن 🌴 (@lenraleigh) 11 آگوست 2022
(نه اینکه کاربران تا این اندازه پیمایش کنند.)
در اینجا برخی از نظرات جامعه بازاریابی جستجوی محلی در مورد این موضوع آورده شده است: