تبلیغات گوگل از تبلیغ کننده می خواهد که از تبلیغات جستجوی پویا به حداکثر عملکرد ارتقا یابد
انتشار: تیر 01، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

تبلیغات گوگل از تبلیغ کننده می خواهد که از تبلیغات جستجوی پویا به حداکثر عملکرد ارتقا یابد

اعلانی که در کنسول Google Ads برای تبلیغ کنندگان نشان داده می شود، می گوید: «کمپین های جستجوی DSA خود را به حداکثر عملکرد ارتقا دهید». "با ارتقاء کمپین های Search DSA خود به حداکثر عملکرد، ارزش تبدیل بیشتری دریافت کنید. کمپین های جستجوی DSA واجد شرایط خود را به حداکثر عملکرد ارتقا دهید. دارایی ها، تنظیمات و بودجه فعلی شما برای ایجاد کمپین های حداکثر عملکرد جدید استفاده می شود."

Google Ads از تبلیغ کنندگان می خواهد که از تبلیغات جستجوی پویا (DSA) به کمپین های حداکثر عملکرد (PMax) «ارتقا کنند». بسیاری از PPC ها فکر می کنند که DSA ها دوام نمی آورند و در نهایت با کمپین های PMAx جایگزین می شوند و این تنها یکی از اولین گام ها برای آن است.

بحث انجمن در توییتر و لینکدین.



منبع

البته، بسیاری فکر می کنند که این آغاز پایان DSA ها است و Google Ads در نهایت همه را از DSAs تا PMax را مجبور می کند.