
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404
تبلیغات گوگل برای آزمایش پیشنهادات جدید برای آژانس ها و تبلیغ کنندگان
Google Ads در حال آزمایش پیشنهادات جدید برای آژانس ها و تبلیغ کنندگان است و تلاش می کند تا مشوق های تأثیرگذار برای آژانس هایی که تبلیغ کنندگان جدید را در Google Ads ثبت نام می کنند، بیابد. این اطلاعات از جینی ماروین، رابط Google Ads، پس از پاسخ به شکایات مبنی بر اینکه مشوق های آژانس ها در مقایسه با مشوق هایی که Google Ads مستقیماً به تبلیغ کنندگان ارائه می دهد، به اندازه کافی خوب نیستند، به دست آمده است.
این در X مطرح شد جایی که روبن دی راک نوشت:
چرا وقتی مشتریان می توانند مستقیماً در Google Ads ثبت نام کنند و اکنون اعتباری معادل 3000 دلار دریافت کنند، Google Partners در ارائه اعتبار 500 دلاری گیر کرده است؟به نظر می رسد یک عامل بازدارنده برای اجرای تبلیغات با یک آژانس باشد.
جینی ماروین، رابط Google Ads، پاسخ داد:
از بازخورد شما متشکریم - این به اطلاع رسانی از مزایا و به روزرسانی های آینده کمک می کند. ما دائماً در حال آزمایش پیشنهادات جدید برای آژانس ها و تبلیغ کنندگان هستیم. در حال حاضر، این تیم به صورت آزمایشی طیف وسیعی از ارزش ها را برای مشتریان جدید در بازارهای محدود بر اساس بودجه تبلیغاتی به کار می گیرد. آنها همچنین در حال بررسی این هستند که چه تجربیاتی از این نوع قالب پیشنهادی برای آژانس ها تاثیرگذارتر است.
اینم اون پست ها:
از بازخورد شما متشکریم - این به اطلاع رسانی از مزایا و به روزرسانی های آینده کمک می کند. ما دائماً در حال آزمایش پیشنهادات جدید برای آژانس ها و تبلیغ کنندگان هستیم. در حال حاضر، این تیم به صورت آزمایشی طیف وسیعی از ارزش ها را برای مشتریان جدید در بازارهای محدود بر اساس بودجه تبلیغاتی به کار می گیرد. آنها همچنین در حال کاوش هستند…
— AdsLiaison (@adsliaison) 3 دسامبر 2024
همه ما آنها را دریافت می کنیم، این یکی است که مدتی قبل دریافت کردم:
ما در ماه اکتبر تعداد 3 هزار اعتبار دریافت کردیم. قطعا بیشترین چیزی که من به عنوان آژانس دیدم.
— Menachem Ani - تبلیغات گوگل 🎯 (@MenachemAni) 5 دسامبر 2024
بحث انجمن در X.
منبع