تبلیغات گوگل برای حذف بخش های مخاطبان مشابه

در اینجا جدول زمانی انتقال است:

  • از ماه مه 2023، تولید بخش‌های مخاطبان مشابه جدید متوقف می‌شود و بخش‌های مخاطبان مشابه موجود دیگر به کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی در Google Ads و Display & Video 360 اضافه نمی‌شوند. گروه‌های تبلیغاتی و کمپین‌هایی که قبلاً بخش‌های مخاطبان مشابهی پیوست کرده‌اند، ادامه خواهند یافت. مطابق انتظار عمل کند.
  • از اوت 2023، بخش‌های مخاطبان مشابه از همه گروه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی حذف خواهند شد. همچنان به داده های گزارش تاریخی برای بخش های مخاطبان مشابه از کمپین های گذشته دسترسی خواهید داشت.

گوگل اعلام کرد که در حال حذف بخش های مخاطبان مشابه است. از ماه مه 2023، بخش‌های جدید مخاطبان مشابه دیگر در Google Ads ایجاد نمی‌شوند و در آگوست 2023، بخش‌های مخاطبان مشابه موجود از Google Ads حذف خواهند شد.

2/4 چرا: با حذف تدریجی کوکی‌های 3P، ما بر راه‌حل‌هایی مانند هدف‌یابی بهینه، گسترش مخاطب و پیشنهاد هوشمندانه تمرکز می‌کنیم که به شما کمک می‌کند به مخاطبان مرتبط دسترسی پیدا کنید و مستقیماً برای اهداف خود به روش‌های حفظ حریم خصوصی بهینه‌سازی کنید.

— AdsLiaison (@adsliaison) 1 نوامبر 2022

در اینجا GIF فانتزی است که گوگل از این تغییر ایجاد کرده است:

توجه داشته باشید که گزارش تاریخی همچنان برای مدت زمان نامشخصی در دسترس خواهد بود.

RIP (از قبل) به مخاطبان مشابه

بحث انجمن در توییتر.





منبع

جینی ماروین، رابط تبلیغاتی گوگل، توییت‌هایی در این خبر آورده شده است: