در اینجا یک اسکرین شات از این ایمیل است که دریافت کردم (برای بزرگنمایی کلیک کنید):
سوابق ما نشان می دهد که این تغییر خط مشی ممکن است روی حساب شما تأثیر بگذارد. لطفاً قبل از اکتبر 2022 هرگونه تجربه تبلیغاتی غیرمجاز را حذف کنید. از همکاری شما متشکریم.
تیم تبلیغات گوگل
ما اجرای بهروزرسانی خطمشی را در اکتبر 2022 آغاز خواهیم کرد.
Google Ads در روز جمعه ایمیلهایی را برای تبلیغکنندگان ارسال کرد که تغییری را در خطمشیهای خود از اکتبر 2022 آغاز میکند. این تغییر میگوید که اگر مقاصد شما دارای تجربههای تبلیغاتی باشد که با استانداردهای تبلیغات بهتر مطابقت ندارد، تبلیغ رد میشود.
بحث انجمن در توییتر.
برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع تجربه های تبلیغاتی غیرمجاز، لطفاً به سایت مراجعه کنید ائتلاف برای تبلیغات بهتر سایت اینترنتی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزارش تجربه تبلیغات، لطفاً از مرکز راهنمای ابزارهای وب یا انجمن گزارش تجربه آگهی بازدید کنید.
خالصانه،
فکر میکنم این برای همه تبلیغکنندگان ارسال شد، زیرا اعلانهای بیشماری از SEM در این مورد دریافت کردم. این ایمیل با عنوان «بهروزرسانی خطمشی تبلیغات Google – خطمشی الزامات مقصد» خوانده میشود.
در اکتبر 2022، خط مشی الزامات مقصد بهروزرسانی میشود تا شامل یک خطمشی جدید باشد که نیازمند تجربههای تبلیغاتی در مقاصد برای مطابقت با «ائتلاف برای تبلیغات بهتر» است. استانداردهای بهتر تبلیغات. مقصدهایی که حاوی تجربیات تبلیغاتی هستند که با استانداردهای تبلیغات بهتر مطابقت ندارند، از طریق گزارش تجربه تبلیغاتی، و هرگونه تبلیغاتی که به چنین مقاصدی منتهی شود تایید نمی شود.