تبلیغات گوگل برای کمپین های خرید هوشمند به طور خودکار به حداکثر کارایی ارتقا می یابد

تبلیغات گوگل اعلام کرد که Google فرآیند «ارتقای خودکار» حساب‌ها را به Performance Max برای کمپین‌های خرید هوشمند آغاز خواهد کرد. ارتقای خودکار به تدریج پیشرفت می کند و در ماه سپتامبر برای اکثر تبلیغ کنندگان به پایان می رسد. به عنوان یک نکته، کمپین های حداکثر عملکرد از نوامبر 2021 و نسخه بتا که اکتبر 2020 راه اندازی شد برای همه تبلیغ کنندگان در دسترس بوده است.

بحث انجمن در توییتر.





منبع

گوگل اعلام کرده است که دو تا سه هفته قبل از ارتقای خودکار کمپین‌های شما برای کمک به آمادگی شما، یک اعلان در Google Ads ارسال می‌کند. به گفته گوگل، این اعلان تاریخ خاصی را ارائه می دهد که کمپین های شما ارتقاء خودکار را آغاز می کنند.

پس از ارتقا به Performance Max، کمپین‌های خرید هوشمند قبلی شما روی وضعیت «حذف شده» تنظیم می‌شوند و نمی‌توانید این کمپین‌ها را ویرایش یا فعال کنید. با این حال، همچنان می‌توانید از صفحه کمپین‌ها یا صفحه نمای کلی در Google Ads به داده‌های تاریخی خود دسترسی داشته باشید. همچنین، دیگر نمی‌توانید کمپین‌های خرید هوشمند جدید ایجاد کنید.

همه چیز به‌طور خودکار ارتقا نمی‌یابد، مانند برخی از کمپین‌های خرید هوشمند با استفاده از ویژگی‌هایی مانند تبلیغات خودرو که هنوز در Performance Max در دسترس نیستند، ارتقای خودکار را در اوایل سال 2023 تکمیل می‌کنند. برای کمپین‌هایی که هنوز واجد شرایط ارتقا نیستند، آگهی‌دهندگان اطلاعات دقیق‌تری را بعداً دریافت خواهند کرد. سال در مورد ارتقاء خودکار آنها در اوایل سال 2023.

گوگل به شما توصیه می کند منتظر ارتقای خودکار نباشید و از ابزار ارتقا استفاده کنید. گوگل گفت تا زمانی که فرآیند ارتقای خودکار شما برای کمپین‌های خرید هوشمند آغاز شود، همچنان می‌توانید کمپین‌های خود را با استفاده از ابزار یک کلیک در Google Ads ارتقا دهید.