
بروزرسانی: 04 تیر 1404
تبلیغات گوگل بلوک های گسترده صنعت را برای علائم تجاری حذف می کند
گوگل گفت که تبلیغ کنندگان همچنان باید از این قوانین پیروی کنند خط مشی ارائه نادرست تبلیغات گوگل و تنها در سال 2022، گوگل 142 میلیون آگهی را به دلیل نقض خط مشی ارائه نادرست ما مسدود یا حذف کرد. بنابراین گوگل به این تلاش ها ادامه می دهد و حتی آنها را بهبود می بخشد.
به عنوان بخشی از انتقال به یک سیستم اجرای خط مشی جدید و با ارسال ارسال های جدید تحت خط مشی به روز شده، محدودیت های علامت تجاری اعمال شده قبل از ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ برای اکثر آگهی دهندگان طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده به تدریج حذف خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر به خط مشی علائم تجاری Google Ads مراجعه کنید.
محدودیت های علامت تجاری ناشی از فرآیند اجرای علامت تجاری قدیمی Google که قبل از 17 ژوئیه اجرا شده بود، تا زمانی که برای اکثر تبلیغ کنندگان به تدریج در 12 ماه آینده برداشته شود، همچنان اعمال خواهند شد.
گوگل تبلیغات گوگل خود را به روز می کند سیاست های علامت تجاری برای از بین بردن توانایی داشتن بلوک های صنعتی برای عبارات علامت تجاری. در عوض، شما باید این کار را در سطح تبلیغ کننده خاص انجام دهید.
این متن است:
برای اطلاع شما می نویسیم که در حال به روزرسانی خط مشی علائم تجاری Google Ads در سراسر جهان هستیم. این بازبینی بر نحوه ادامه بررسی شکایت علامت تجاری که در حال حاضر در پرونده Google دارید تأثیر خواهد گذاشت. از 24 ژوئیه 2023، ما به جای همه تبلیغ کنندگان در صنعت مالک علامت تجاری، شکایات علامت تجاری را فقط علیه تبلیغ کنندگان و/یا تبلیغات خاص می پذیریم و رسیدگی می کنیم.بحث انجمن در توییتر.
منبع
اما من فکر می کنم که به شدت با کار اضافی جستجوی SERP ها برای جذب هر تبلیغ کننده جدیدی که از ™ شما استفاده می کند، غلبه خواهد کرد. https://t.co/COdBrpBMl5
- گرگ (@PPCGreg) 8 ژوئن 2023محدودیت های علامت تجاری جدید که قبل از ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ اعمال شده اند، طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده به تدریج برای اکثر تبلیغ کنندگان حذف خواهند شد.
تحت این فرآیند جدید، همچنان می توانید در سطح تبلیغ کننده شکایت کنید. همچنین باید اضافه پرچم گذاری را کاهش دهد و صاحبان علامت تجاری زمانی که می خواهند حساب های جدید (از جمله حساب خودشان) را برای استفاده از علامت تجاری خود مجاز کنند، نیازی به پرچم گذاری مداوم ندارند.
— AdsLiaison (@adsliaison) 8 ژوئن 2023
در اینجا ایمیلی است که گوگل از طریق آن برای تبلیغ کنندگان ارسال می کند @PPCKirk:
جینی ماروین از گوگل کمی بیشتر اضافه کرد:
Google به من گفت که آنها "معتقدند که این به روزرسانی به بهترین وجه از شرکای ما با شکایات قانونی محافظت می کند و در عین حال به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات جدید را کشف کنند."
گوگل یک سند راهنما برای کمک دارد صاحبان علامت تجاری. اگر مالک علامت تجاری در مورد استفاده از علامت تجاری خود در تبلیغات Google Ads شکایتی به Google ارائه کند، Google آن را بررسی می کند و در صورتی که تشخیص داده شود که تبلیغ کنندگان خط مشی ما را نقض می کنند، از استفاده از آن علامت تجاری در تبلیغات خود جلوگیری می کند. فرم ارسال شکایت است اینجا.
گوگل گفت این کار باعث کاهش مشکلات بیش از حد پرچم گذاری تبلیغات می شود، زمانی که یک تبلیغ کننده ممکن است به طور قانونی بخواهد از یک عبارت علامت تجاری استفاده کند، اما Google Ads آنها را مسدود می کند در حالی که شاید نباید. گوگل گفت که این باید زمان های وضوح را ساده و سرعت بخشد، برخلاف بلوک های صنعتی که مستعد پرچم گذاری بیش از حد هستند.
ما انتظار داریم که این تاثیر مثبتی بر تبلیغ کنندگان داشته باشد و افزایش پرچم گذاری را کاهش دهد. پس از اعمال تغییر خط مشی، محدودیت ها فقط علیه تبلیغ کنندگان خاصی اعمال می شود که توسط مالک علامت تجاری شناسایی شده و مشخص شده است که خط مشی را نقض می کنند.
— AdsLiaison (@adsliaison) 8 ژوئن 2023
خوب است که برای ™ های عمومی شرکت ها در عمودهای کاملاً متفاوت علامت گذاری نشوید
Google همچنان به سرمایه گذاری منابع قابل توجهی برای ایجاد و اجرای سیاست های تبلیغ کننده مؤثر برای جلوگیری از سوء استفاده می پردازد و در عین حال به کسب وکارها در هر اندازه ای قادر به رونق می شود، همانطور که در آخرین گزارش ایمنی تبلیغات ما به تفصیل آمده است. به ویژه، تبلیغ کنندگان باید از خط مشی ارائه نادرست تبلیغات Google تبعیت کنند، که تبلیغات یا مقاصدی را که با حذف اطلاعات مربوط به محصول یا ارائه اطلاعات گمراه کننده درباره محصولات، خدمات یا کسب وکارها کاربران را فریب می دهند، مجاز نمی داند (به عنوان مثال، سوءاستفاده مبتنی بر نام تجاری مانند فیشینگ و کلاهبرداری). . به طور کلی، در سال 2022، ما 142 میلیون آگهی را به دلیل نقض خط مشی ارائه نادرست خود مسدود یا حذف کردیم و دائماً در تلاش هستیم تا سیستم های تشخیص و اجرای خود را بهبود ببخشیم.
به نظر شما این تغییر خوبی است؟
امروزه، صاحبان علائم تجاری می توانند این محدودیت را برای "همه تبلیغ کنندگان" در صنعت خود یا برای تبلیغ کنندگان خاص اعمال کنند. با این تغییر، محدودیت ها فقط برای تبلیغ کنندگان خاصی اعمال می شود که توسط مالک علامت تجاری شناسایی شده اند. باید آن را سریعتر و کارآمدتر کند
- AdsLiaison (@adsliaison) 8 ژوئن 2023