تبلیغات گوگل بلوک های گسترده صنعت را برای علائم تجاری حذف می کند
انتشار: خرداد 19، 1402
بروزرسانی: 04 تیر 1404

تبلیغات گوگل بلوک های گسترده صنعت را برای علائم تجاری حذف می کند

لوگوی گوگل ادز اتاق کنفرانس لایه های روبات

گوگل گفت که تبلیغ کنندگان همچنان باید از این قوانین پیروی کنند خط مشی ارائه نادرست تبلیغات گوگل و تنها در سال 2022، گوگل 142 میلیون آگهی را به دلیل نقض خط مشی ارائه نادرست ما مسدود یا حذف کرد. بنابراین گوگل به این تلاش ها ادامه می دهد و حتی آنها را بهبود می بخشد.

به عنوان بخشی از انتقال به یک سیستم اجرای خط مشی جدید و با ارسال ارسال های جدید تحت خط مشی به روز شده، محدودیت های علامت تجاری اعمال شده قبل از ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ برای اکثر آگهی دهندگان طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده به تدریج حذف خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر به خط مشی علائم تجاری Google Ads مراجعه کنید.

محدودیت های علامت تجاری ناشی از فرآیند اجرای علامت تجاری قدیمی Google که قبل از 17 ژوئیه اجرا شده بود، تا زمانی که برای اکثر تبلیغ کنندگان به تدریج در 12 ماه آینده برداشته شود، همچنان اعمال خواهند شد.

گوگل تبلیغات گوگل خود را به روز می کند سیاست های علامت تجاری برای از بین بردن توانایی داشتن بلوک های صنعتی برای عبارات علامت تجاری. در عوض، شما باید این کار را در سطح تبلیغ کننده خاص انجام دهید.

این متن است:

برای اطلاع شما می نویسیم که در حال به روزرسانی خط مشی علائم تجاری Google Ads در سراسر جهان هستیم. این بازبینی بر نحوه ادامه بررسی شکایت علامت تجاری که در حال حاضر در پرونده Google دارید تأثیر خواهد گذاشت. از 24 ژوئیه 2023، ما به جای همه تبلیغ کنندگان در صنعت مالک علامت تجاری، شکایات علامت تجاری را فقط علیه تبلیغ کنندگان و/یا تبلیغات خاص می پذیریم و رسیدگی می کنیم.بحث انجمن در توییتر.



منبع

برای اندازه واقعی کلیک کنید

اما من فکر می کنم که به شدت با کار اضافی جستجوی SERP ها برای جذب هر تبلیغ کننده جدیدی که از ™ شما استفاده می کند، غلبه خواهد کرد. https://t.co/COdBrpBMl5

- گرگ (@PPCGreg) 8 ژوئن 2023

در اینجا ایمیلی است که گوگل از طریق آن برای تبلیغ کنندگان ارسال می کند @PPCKirk:

جینی ماروین از گوگل کمی بیشتر اضافه کرد:

خوب است که برای ™ های عمومی شرکت ها در عمودهای کاملاً متفاوت علامت گذاری نشوید

Google همچنان به سرمایه گذاری منابع قابل توجهی برای ایجاد و اجرای سیاست های تبلیغ کننده مؤثر برای جلوگیری از سوء استفاده می پردازد و در عین حال به کسب وکارها در هر اندازه ای قادر به رونق می شود، همانطور که در آخرین گزارش ایمنی تبلیغات ما به تفصیل آمده است. به ویژه، تبلیغ کنندگان باید از خط مشی ارائه نادرست تبلیغات Google تبعیت کنند، که تبلیغات یا مقاصدی را که با حذف اطلاعات مربوط به محصول یا ارائه اطلاعات گمراه کننده درباره محصولات، خدمات یا کسب وکارها کاربران را فریب می دهند، مجاز نمی داند (به عنوان مثال، سوءاستفاده مبتنی بر نام تجاری مانند فیشینگ و کلاهبرداری). . به طور کلی، در سال 2022، ما 142 میلیون آگهی را به دلیل نقض خط مشی ارائه نادرست خود مسدود یا حذف کردیم و دائماً در تلاش هستیم تا سیستم های تشخیص و اجرای خود را بهبود ببخشیم.

به نظر شما این تغییر خوبی است؟