بروزرسانی: 24 آبان 1404
تبلیغات گوگل به طور خودکار به حداکثر کارایی برای کمپین های محلی ارتقا می یابد
گوگل این فرآیند را با ارتقای خودکار حساب ها به عملکرد حداکثر برای کمپین های خرید هوشمند در ماه جولای آغاز کرد.
گوگل نوشت اگر کمپین های شما واجد شرایط ابزار ارتقای خودکار نباشند و از ارتقای خودکار مطلع نشوید، کمپین های محلی شما تا سال 2023 به حداکثر عملکرد ارتقا داده نمی شوند. اگر کمپین های شما به ابزار ارتقای خودکار دسترسی داشته باشند و این کار را انجام دهند. تا پایان سپتامبر به روزرسانی خودکار انجام نشود، تا زمانی که ارتقای خودکار در سال 2023 از سر گرفته شود، همچنان به ابزار ارتقای خودکار دسترسی خواهید داشت. این تضمین می کند که در طول فصل تعطیلات شلوغ، اختلالی در کمپین مشاهده نخواهید کرد."
بحث انجمن در توییتر.
منبع
قبل از شروع ارتقاء خودکار، به ابزار خود ارتقاء دسترسی خواهید داشت. اگر تصمیم گرفتید از ابزار ارتقای خود استفاده نکنید، چند هفته قبل از ارتقای خودکار کمپین هایتان، اعلانی در Google Ads دریافت خواهید کرد تا به شما در آمادگی کمک کند. در اینجا بیشتر در مورد ابزار ارتقا.
جزئیات بیشتری در مورد این اطلاعیه در وجود دارد این صفحه پشتیبانی.
گوگل از شما می خواهد که از ابزار ارتقای خود استفاده کنید و گوگل ادز به طور خودکار شما را ارتقا ندهد. گوگل نوشت: «ابزار خود ارتقای کمپین های محلی برای تبلیغ کنندگان واجد شرایط در دسترس قرار گرفته است و در ماه های آگوست و سپتامبر به کار خود ادامه خواهد داد». گوگل اضافه کرد: «ما قویاً توصیه می کنیم از این ابزار برای ارتقاء کمپین های خود در اسرع وقت استفاده کنید تا در فصل تعطیلات شروع کنید.»
تبلیغات گوگل اعلام کرد که Google فرآیند «ارتقای خودکار» حساب ها را به حداکثر عملکرد برای کمپین های محلی آغاز خواهد کرد. ارتقای خودکار به تدریج پیشرفت می کند و در ماه سپتامبر برای اکثر تبلیغ کنندگان به پایان می رسد. به عنوان یک نکته، کمپین های حداکثر عملکرد از نوامبر 2021 و نسخه بتا که اکتبر 2020 راه اندازی شد، برای همه تبلیغ کنندگان در دسترس بوده است.

وقتی کمپین های شما با استفاده از ابزار به صورت خودکار ارتقا می یابند یا به طور خودکار ارتقا می یابند، عملکرد کمپین های تاریخی از کمپین های محلی قبلی شما به کمپین های جدید Performance Max منتقل می شود تا عملکرد ثابتی داشته باشد. تنظیمات کمپین شما مانند اهداف تبدیل، بودجه، دارایی های خلاقانه و استراتژی پیشنهاد نیز به طور خودکار به حداکثر عملکرد منتقل می شود.