تبلیغات گوگل روی کاهش سرنخ های نامعتبر از طریق حداکثر عملکرد کار می کند

اعتبار سنجی سمت سرور، انتخاب دوبار و Recaptcha همه پس از پرداخت هزینه کلیک اتفاق می‌افتند. شاید در برخی از صنایع مشکلی وجود نداشته باشد، اما به عنوان مثال حقوقی می تواند بیش از 100 دلار برای هر کلیک هزینه داشته باشد. من از Pmax برای تولید سرنخ صرف نظر می کنم تا زمانی که گوگل این مشکل را برطرف کند.

– پیتر بوون (@Pete_Bowen) 19 اکتبر 2022

اعتبار سنجی سمت سرور
-دوبار انتخاب کردن
-Recaptcha https://t.co/QZ5zIntszW
– اندازه گیری و بهینه سازی تبدیل آفلاین: OCI یا تبدیل پیشرفته برای سرنخ ها w/ دسته های تبدیل واجد شرایط و تبدیل شده https://t.co/tGBHoG6JVM
2/2

— AdsLiaison (@adsliaison) 18 اکتبر 2022

جینی ماروین در پاسخ گفت: “ما فعالانه برای رفع نگرانی‌های مربوط به سرنخ‌های نامعتبر کار می‌کنیم و در حال افزایش سرمایه‌گذاری در اقدامات قابل پیشگیری هستیم. همچنین به تبلیغ‌کنندگان پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان اقدامات زیر را برای کمک به کاهش سرنخ‌های کاربرانی که اطلاعات دقیق ارائه نمی‌دهند، انجام دهند.”

بحث انجمن در توییتر.





منبع

همه شما چه فکر می کنید؟

این شکایت از سوی تیفانی شیرز بود که نوشت: “ما تعداد زیادی سرنخ جعلی را در حداکثر عملکرد برای نسل اصلی پیدا کرده ایم. متأسفانه همه مشتریان ما توانایی ارائه بازخورد یا داشتن CRMهایی را ندارند که بتوانیم به آنها متصل شویم. آیا کسی می داند چگونه می توان آنها را کاهش داد. سرنخ های جعلی؟”

این توییت ها هستند: