تبلیغات گوگل طراحی جدید نوار سمت چپ را منتشر می کند
انتشار: خرداد 24، 1402
بروزرسانی: 27 تیر 1404

تبلیغات گوگل طراحی جدید نوار سمت چپ را منتشر می کند

گوگل گفت اگر امروز وارد گوگل ادز شده اید "برای کشف یک طراحی منوی کمی متفاوت - به همین دلیل است." گوگل گفت "می توانید انتظار داشته باشید زمانی قبل از پایان سال از شما استقبال شود (اگرچه می توانید تغییر دهید. به طرح قبلی در صورت نیاز در طول فصل تعطیلات)."

دسته بندی نوار کناری در این طراحی جدید عبارتند از:

  1. کمپین ها: جایی که کمپین های خود را تحلیل، بهینه سازی و مدیریت می کنید
  2. اهداف: جایی که اهداف تبدیل خود را تعریف، نظارت و به روز می کنید
  3. ابزار: که در آن می توانید ابزارهایی برای:
    1. برنامه ریزی
    2. مناقصه و بودجه
    3. عیب یابی
    4. و بیشتر
  4. صورتحساب: جایی که هزینه ها و پرداخت های خود را نظارت می کنید
  5. مدیر: جایی که تیم، امنیت و تنظیمات حساب خود را مدیریت می کنید

در اینجا یک تصویر ثابت است که می توانید برای بزرگنمایی روی آن کلیک کنید:

بحث انجمن در توییتر.



منبع

می توانید در مورد این طرح جدید بیشتر بدانید اینجا.

گوگل دارد اعلام کرد که یک ناوبری طراحی جدید برای کنسول تبلیغ کننده Google Ads انتخاب کرده است. از اوایل ماه مارس طرح های جدید را آزمایش کرده است و اکنون طرح را با منوی اصلی در سمت چپ صفحه، با صفحات سازمان دهی شده در 5 دسته سطح بالا انتخاب کرده است.

در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است:

طراحی جدید Google Ads سمت چپ

لوگوی Google Ads در رایانه کار زن

برای اندازه واقعی کلیک کنید