بحث انجمن در توییتر.
تبلیغات گوگل 53 درصد بیشتر از سال گذشته تبلیغات را حذف کرد
در حالی که گوگل سال به سال تبلیغات بیشتری را حذف کرد، تبلیغات محدود کاهش یافت و تبلیغات حذف شده از صفحات کاهش یافت. تعلیق آگهیدهندگان 20 درصد افزایش یافت، اما سال قبل، 230 درصد افزایش یافت.
این هم داده ها:
گوگل منتشر کرده است گزارش ایمنی تبلیغات سالانه خود، که نشان میدهد گوگل در سال جاری و سال گذشته 53 درصد تبلیغات بیشتری را حذف کرده و نسبت به دو سال قبل 67 درصد افزایش یافته است. گوگل بیش از 5.2 میلیارد آگهی را حذف کرد، بیش از 4.3 میلیارد آگهی را محدود کرد و بیش از 6.7 میلیون حساب تبلیغ کننده را در سال 2022 به حالت تعلیق درآورد.
مرکز شفافیت تبلیغات از امروز در سطح جهانی شروع به کار کرده است. این یک مرکز قابل جستجو از همه تبلیغات جستجو، YouTube و نمایش است که توسط تبلیغکنندگان تأیید شده ارائه میشود. https://t.co/NYStnTXPTf
همچنین، با این خبر، Google Ads مرکز شفافیت را با تأیید بیشتر تبلیغ کنندگان راه اندازی کرد:
من دوست دارم این اعداد را با سال های قبل مقایسه کنم، پس بیایید این کار را انجام دهیم.
در اینجا چند نمودار از گزارش خودش:
تبلیغکنندگان میتوانند در اینجا درباره تأیید بیشتر بیاموزند: https://t.co/Sr4gTnU9Dq
— AdsLiaison (@adsliaison) 29 مارس 2023
این تعداد زیادی از تبلیغات مسدود شده است، فکر نمی کنید؟
در اینجا چگونه به نظر می رسد در نمودار: