تبلیغات گوگل 53 درصد بیشتر از سال گذشته تبلیغات را حذف کرد

بحث انجمن در توییتر.





منبع

در حالی که گوگل سال به سال تبلیغات بیشتری را حذف کرد، تبلیغات محدود کاهش یافت و تبلیغات حذف شده از صفحات کاهش یافت. تعلیق آگهی‌دهندگان 20 درصد افزایش یافت، اما سال قبل، 230 درصد افزایش یافت.

این هم داده ها:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل منتشر کرده است گزارش ایمنی تبلیغات سالانه خود، که نشان می‌دهد گوگل در سال جاری و سال گذشته 53 درصد تبلیغات بیشتری را حذف کرده و نسبت به دو سال قبل 67 درصد افزایش یافته است. گوگل بیش از 5.2 میلیارد آگهی را حذف کرد، بیش از 4.3 میلیارد آگهی را محدود کرد و بیش از 6.7 میلیون حساب تبلیغ کننده را در سال 2022 به حالت تعلیق درآورد.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

مرکز شفافیت تبلیغات از امروز در سطح جهانی شروع به کار کرده است. این یک مرکز قابل جستجو از همه تبلیغات جستجو، YouTube و نمایش است که توسط تبلیغ‌کنندگان تأیید شده ارائه می‌شود. https://t.co/NYStnTXPTf

برای اندازه واقعی کلیک کنید

همچنین، با این خبر، Google Ads مرکز شفافیت را با تأیید بیشتر تبلیغ کنندگان راه اندازی کرد:

این تعداد زیادی از تبلیغات مسدود شده است، فکر نمی کنید؟

Google Bouncer

در اینجا چگونه به نظر می رسد در نمودار: