تبلیغات Google برای منسوخ کردن مدل های انتساب کلیک اول، خطی، زوال زمانی و موقعیت محور
انتشار: فروردین 21، 1402
بروزرسانی: 25 آبان 1404

تبلیغات Google برای منسوخ کردن مدل های انتساب کلیک اول، خطی، زوال زمانی و موقعیت محور

گوگل اعلام کرد که از ژوئن 2023 و سپس به طور کامل تا سپتامبر 2023، مدل های ارجاع مبتنی بر قوانین بدون آخرین کلیک را در Google Ads و Google Analytics منسوخ خواهد کرد. گفت مدل های انتساب اول کلیک، خطی، زوال زمانی و موقعیت محور از بین می روند.

زمان سنجی:
- مدل های انتساب زمان، مبتنی بر موقعیت، خطی و اولین کلیک دیگر برای اقدامات تبدیل جدید در GA4 از ماه مه و در Google Ads از ژوئن در دسترس نخواهند بود.
- آنها در ماه سپتامبر در Google Ads و GA4 غروب می کنند.https://t.co/8Q7CzxZ2nR

— AdsLiaison (@adsliaison) 6 آوریل 2023 Google Analytics همچنین مدل های انتساب با کلیک اول، خطی، زوال زمانی و موقعیت محور را از گزارش های انتساب، تنظیمات مدل گزارش دهی سطح دارایی و Admin API حذف خواهد کرد. از ماه می، ویژگی های تازه ایجاد شده دیگر نمی توانند این مدل ها را انتخاب کنند. از ماه سپتامبر، ما این مدل ها را برای سایر املاک غروب خواهیم کرد. اسناد مبتنی بر داده بین کانالی، آخرین کلیک بین کانالی و آخرین کلیک ترجیحی تبلیغات همچنان در دسترس خواهند بود.

امروز اعلام کردیم که مدل های ارجاع مبتنی بر قوانین بدون آخرین کلیک را که شامل اولین کلیک، خطی، مبتنی بر موقعیت و زوال زمانی است، در Google Ads و GA4 منسوخ خواهیم کرد.

اسناد مبتنی بر داده (DDA) توصیه می شود و آخرین کلیک در دسترس باقی خواهد ماند.

در جولای 2023، اولین کلیک، خطی، زوال زمانی، و مدل های اسناد مبتنی بر موقعیت در Google Ads و Google Analytics 4 حذف خواهند شد.

بحث انجمن در توییتر.



منبع

موس های کامپیوتری Google Decay

بیشتر در مورد چرایی و زمان:

— AdsLiaison (@adsliaison) 6 آوریل 2023