تبلیغات Google به طور خودکار برخی از اقدامات تبدیل را به اسناد مبتنی بر داده تغییر می دهد

سپس گوگل به دلایل منطقی برای جابجایی می پردازد، که گوگل در اولین بار در سال 2021 در مورد آن صحبت کرد. در اینجا اسکرین شات این ایمیل از PPCGreg است. توییتر:

IMU – اقدامات با تعداد قابل توجه تبدیل – واقعاً تفاوتی مشاهده نمی شود، بنابراین مزیت بزرگی نیست. برای اقدامات با داده های زیاد، DDA می تواند تصویر بهتری از سفر مشتری ارائه دهد. نسبت بیشتری به مدل TOFU و MOFU در مقابل آخرین کلیک داده شده است که آن را عمدتاً به BOFU/Brand می دهد.

– گرگ (@PPCGreg) 26 جولای 2022

نکته مهمتر این است که شما از این تغییرات آگاه هستید، مطمئن شوید که ایمیل های خود را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی برای شما به طور خودکار تغییر می کند یا خیر و سپس اگر تصمیم دارید به اسناد مبتنی بر داده تغییر دهید، مراقب آن باشید.

Google ایمیل زیر را به چندین تبلیغ‌کننده ارسال کرد که من از آنها اطلاع دارم، و گفت: “ما در حال تماس هستیم زیرا یک یا چند اقدام تبدیل شما کاندیدای قوی برای انتساب داده‌محور است. مگر اینکه تا 8/24/24/8 اقدام بیشتری انجام دهید. در سال 2022، مدل شما را عوض می کنیم.”

بحث انجمن در توییتر و لینکدین.





منبع برخی از تبلیغ کنندگان از این موضوع خوشحال نیستند. دیوید ملامد نوشت لینکدین “برای آنها اشکالی ندارد که اقدام تبدیل یا مدل انتساب شما را به عنوان یک اقدام انصراف تغییر دهند.” او اضافه کرد: «ارزیابی مبتنی بر داده نیازهای جریان نقدی شما را درک نمی کند. جنبه انسانی حساب شما را درک نمی کند. خانه حراج،» او همچنین گفت.

گوگل جزئیات بیشتری در مورد این سوئیچ خودکار دارد در این سند راهنما.

در اینجا برداشت PPCGreg است: