تبلیغات Google به طور خودکار برخی از اقدامات تبدیل را به اسناد مبتنی بر داده تغییر می دهد


Google به برخی از تبلیغ‌کنندگان Google Ads ایمیل می‌فرستد که به طور خودکار برخی از اقدامات تبدیل خود را به اسناد مبتنی بر داده منتقل می‌کنند. گوگل در سپتامبر 2021 زمانی که برای اولین بار گفت از آخرین کلیک دور می‌شود، انتساب مبتنی بر داده را اعلام کرد.

اسناد مبتنی بر داده بر اساس نحوه تعامل افراد با تبلیغات مختلف شما و تصمیم گیری برای تبدیل شدن به مشتریان شما، اعتباری را برای تبدیل‌ها ایجاد می‌کند. از داده های حساب شما استفاده می کند تا مشخص کند کدام کلمات کلیدی، تبلیغات و کمپین ها بیشترین تأثیر را بر اهداف تجاری شما دارند. اسناد مبتنی بر داده به وب‌سایت، بازدید از فروشگاه و تبدیل‌های Google Analytics از جستجو (از جمله خرید)، YouTube و تبلیغات نمایشی نگاه می‌کند.

Google ایمیل زیر را به چندین تبلیغ‌کننده ارسال کرد که من از آنها اطلاع دارم، و گفت: “ما در حال تماس هستیم زیرا یک یا چند اقدام تبدیل شما کاندیدای قوی برای انتساب داده‌محور است. مگر اینکه تا 8/24/24/8 اقدام بیشتری انجام دهید. در سال 2022، مدل شما را عوض می کنیم.”

سپس گوگل به دلایل منطقی برای جابجایی می پردازد، که گوگل در اولین بار در سال 2021 در مورد آن صحبت کرد. در اینجا اسکرین شات این ایمیل از PPCGreg است. توییتر:

گوگل جزئیات بیشتری در مورد این سوئیچ خودکار دارد در این سند راهنما.

برخی از تبلیغ کنندگان از این موضوع خوشحال نیستند. دیوید ملامد نوشت لینکدین “برای آنها اشکالی ندارد که اقدام تبدیل یا مدل انتساب شما را به عنوان یک اقدام انصراف تغییر دهند.” او اضافه کرد: «ارزیابی مبتنی بر داده نیازهای جریان نقدی شما را درک نمی کند. جنبه انسانی حساب شما را درک نمی کند. خانه حراج،» او همچنین گفت.

در اینجا برداشت PPCGreg است:

نکته مهمتر این است که شما از این تغییرات آگاه هستید، مطمئن شوید که ایمیل های خود را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی برای شما به طور خودکار تغییر می کند یا خیر و سپس اگر تصمیم دارید به اسناد مبتنی بر داده تغییر دهید، مراقب آن باشید.

بحث انجمن در توییتر و لینکدین.





منبع