چند ماه پیش، گوگل برچسب تبلیغات جستجو را از “تبلیغات” به “اسپانسر” تغییر داد. اکنون، گرگ فین متوجه شد که تبلیغات موجود در فید Google Discovery و برچسب Google Discovery Ads نیز از «تبلیغات» به «اسپانسر» تغییر کرده است.
همچنین لوگوی نزدیک آگهی چشم نواز است…
او در توییتر گفت: “نقطهدار: تغییر در قالب آگهیهای Discovery در Google Discover Feed. استفاده از برچسب “Sponsored” به جای “Ad”. بزرگترین تغییر؟ نشانواره اکنون در کنار نام تجاری است … درست مانند محتوای ارگانیک.”
در اینجا برچسب جدید حمایت شده در کنار برچسب قدیمی است (برای بزرگنمایی کلیک کنید):
بحث انجمن در توییتر.