او در توییتر گفت: “نقطهدار: تغییر در قالب آگهیهای Discovery در Google Discover Feed. استفاده از برچسب “Sponsored” به جای “Ad”. بزرگترین تغییر؟ نشانواره اکنون در کنار نام تجاری است … درست مانند محتوای ارگانیک.”
همچنین لوگوی نزدیک آگهی چشم نواز است…
چند ماه پیش، گوگل برچسب تبلیغات جستجو را از “تبلیغات” به “اسپانسر” تغییر داد. اکنون، گرگ فین متوجه شد که تبلیغات موجود در فید Google Discovery و برچسب Google Discovery Ads نیز از «تبلیغات» به «اسپانسر» تغییر کرده است.
در اینجا برچسب جدید حمایت شده در کنار برچسب قدیمی است (برای بزرگنمایی کلیک کنید):
بحث انجمن در توییتر.