بحث انجمن در توییتر.
تجربه مولد جستجوی Google اکنون نظرات و عکسهایی را از نمایههای کسبوکار Google به ارمغان میآورد
در اینجا اسکرین شات های بیشتری از لیلی ری را مشاهده می کنید:
گلن گیب آن را امتحان کرد و توانست ببیند Google SGE نظری را از یک عکس نمایه کسبوکار Google آورده است. او این اسکرین شات ها را در توییتر و گفت: “بله، من میبینم که SGE نظرات و عکسهای Google را از نمایههای تجاری جذب میکند. اگر روی سفر (یا به طور کلی محلی) تمرکز میکنید، یک هشدار بزرگ برای بررسی عملکرد جدید SGE که به تازگی اعلام شده است.
در اینجا منبع این جزئیات است:
خیلی باحاله، اون عکسها در پایین @Marie_Haynes (شگفتانگیز) بیوگرافی SGE از صفحه نمایه کسبوکار گوگل شرکت او استخراج شده است. pic.twitter.com/Co5yxBGENc
– لیلی ری 😏 (@lilyraynyc) 6 ژوئن 2023
گوگل اعلام کرد آزمایش Google Search Generative Experience را ارتقا داد تا اکنون نظرات و عکسهایی را نه تنها از وب، بلکه از نمایههای کسبوکار Google نیز ارائه کند. این باعث میشود Google SGE در برنامهریزی سفر، سفر، رستوران و غیره به شما کمک کند.
بله، SGE در تلاش است مفیدتر باشد – این روزهای اولیه است، اما تماشای بهبود و هوشمند شدن این ویژگیهای جستجوی هوش مصنوعی بسیار سرگرم کننده است.
در اینجا عکس فوری هوش مصنوعی است:
در اینجا چگونه به نظر می رسد:
گوگل نوشت که آنها «قابلیتهای جدیدی را برای جستجوهای محلی و مسافرتی به SGE اضافه کردهاند، بنابراین اگر سؤالات دقیقی درباره مکان یا مقصدی در جستجو بپرسید، یک عکس فوری مبتنی بر هوش مصنوعی خواهید دید که مفیدترین اطلاعات موجود را گرد هم میآورد. نه تنها از سراسر وب، بلکه از نظرات، عکسها و جزئیات نمایه کسبوکار که مردم برای بیش از 200 میلیون مکان در دنیای واقعی به Google ارسال کردهاند. در سایتهای مرتبط عمیقتر شیرجه بزنید و دیدگاههای طیف وسیعی از سازندگان را بشنوید.” آره این جمله طولانیه…