ما همچنین روی بهبود سازگاری با PHP 8.2 کار کرده ایم. علاوه بر این، اکنون از کاربران میخواهیم که به نسخه اخیر PHP بهروزرسانی کنند، زیرا از اول مارس ۲۰۲۳ پشتیبانی از PHP < ۷.۲ را حذف میکنیم.
از این به روز رسانی های Yoast SEO لذت ببرید
در این نسخه، ما پشتیبانی از تجزیه و تحلیل زبان فراگیر خود را به نسخه SEO رایگان Yoast خود اضافه کردهایم. آن را امتحان کنید و ببینید آیا میتوانید محتوای فراگیرتری بنویسید که به شما کمک میکند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
کامیل کانینگهام
این ویژگی جدید تقریباً مشابه سایر تجزیه و تحلیلهای ما عمل میکند و با استفاده از چراغهای راهنمایی به شما بازخورد بلادرنگ درباره متن خود میدهد. در اینجا نمونه ای از ظاهر آن در هنگام استفاده آمده است:

این به شما بستگی دارد که آیا تجزیه و تحلیل را فعال کنید
البته بیشتر هم هست ما یک مورد جدید اضافه کرده ایم Website name
فیلد متنی در مرحله نمایش سایت پیکربندی اولین بار. همچنین می توانید این را در قسمت Search Appearance تنظیمات تنظیم کنید.
خوب است بدانید که تجزیه و تحلیل زبان فراگیر اختیاری است، بنابراین به طور پیش فرض فعال نمی شود. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید در مورد فراگیر بودن محتوای خود بازخورد دریافت کنید. با رفتن به Yoast SEO > General > Features و تغییر سوئیچ تجزیه و تحلیل زبان فراگیر، آن را فعال کنید. اگر از این ویژگی استفاده نکنید، تجزیه و تحلیل سئو و خوانایی تغییر نخواهد کرد.

شاید تعجب کنید که چرا چکی برای زبان فراگیر در Yoast SEO اضافه کردیم، محصولی که بر بهبود سئوی شما متمرکز است. استفاده از زبان فراگیر به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و از بیگانه کردن مشتریان بالقوه جلوگیری کنید. هدف آن ایجاد محتوایی است که برای هر چه بیشتر مردم در دسترس و قابل درک باشد. این باعث می شود افراد بیشتری به وب سایت شما برگردند، محتوای شما را به اشتراک بگذارند و حتی آنچه را که می فروشید بخرند.
این به سادگی به شما کمک می کند تا محتوایی بنویسید که افراد را حذف نمی کند. محتوایی که باعث بیگانگی و یا حتی آزار بخشی از مخاطبان شما نمی شود. کاری که به خصوص به عنوان یک صاحب کسب و کار (یا صاحب وب سایت)، نمی خواهید انجام دهید. و این می تواند به راحتی بدون اینکه شما متوجه شوید اتفاق بیفتد. گوگل همچنین به اهمیت استفاده از زبان فراگیر در محتوای شما اشاره می کند. می توانید در پست ما در مورد زبان فراگیر و سئو اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع کسب کنید.
تجزیه و تحلیل زبان فراگیر در Yoast SEO
البته، ما روی بهبود افزونه های SEO خود نیز کار کرده ایم. به عنوان مثال، ما ارزیابی توزیع زیرعنوان را بهبود بخشیدهایم تا یافتن آن پاراگرافهای طولانی را آسانتر کنیم. اکنون، نماد چشم را بزنید تا عنوان فرعی که در آن قطعه متن ظاهر می شود برجسته شود. هنگام کار بر روی مقالات طولانی بسیار مفید است! همین ارزیابی همچنین مقدمه شما را زیر نظر دارد و اگر مقاله خود را با مقدمه بیش از حد طولانی شروع کنید به شما هشدار می دهد.

ما معتقدیم که زبان فراگیر آنقدر مهم است که میخواهیم مطمئن شویم که همه (کسانی که میخواهند) میتوانند از این ویژگی استفاده کنند. این نه تنها باعث میشود افراد را کمتر کنار بگذارید و آنها را با محتوای خود بیگانه کنید، بلکه هر روز در سئو اهمیت بیشتری پیدا میکند. اگر میخواهید از این ویژگی جدید استفاده کنید، به تنظیمات ویژگیهای خود در Yoast SEO بروید تا آن را فعال کنید. این همچنین در Yoast SEO برای Shopify در اواخر این هفته در دسترس خواهد بود.
آیا زبان فراگیر برای سئو مهم است؟
در اوایل سال جاری، ما یک ویژگی جدید به پلاگین Premium خود اضافه کردیم تحلیل زبان فراگیر. اکنون ما مشتاقیم که بگوییم که آن را به Yoast SEO Free نیز می آوریم. چرا؟ زیرا ما معتقدیم که استفاده از زبان فراگیر برای بهتر کردن وب ضروری است.
موضع گیری
ما قویاً استفاده از آن را پیشنهاد میکنیم زیرا میتواند به سئوی شما کمک کند و به شما کمک میکند محتوای خود را برای مخاطبان بزرگتری قابل ارتباط کنید. هدف زبان فراگیر پرهیز از طرد یا بیگانگی افراد است. بنابراین، این تجزیه و تحلیل جدید به شما کمک میکند محتوایی ایجاد کنید که همه از آن لذت ببرند و کمتر کسی را آزار دهد!
سایر بهبودها و اصلاحات
ما صفحه یکپارچه سازی خود را بهبود بخشیده ایم و واضح تر می کنیم که کدام افزونه های وردپرس به Schema API ما متصل می شوند. این بدان معناست که خروجی داده های ساختاریافته توسط این افزونه ها به طور منظم با نموداری که Yoast SEO برای سایت ایجاد می کند گره می خورد. با هم، این یک راه حل طرحواره بسیار جامع را تشکیل می دهد. ما از سایر توسعه دهندگان افزونه می خواهیم که وارد شوند – مستندات Schema ما را بررسی کنید!
امروز، ما در حال تمیز کردن منوی نوار مدیریت و گسترش دامنه گزینهها هستیم. اگر کاربر Yoast SEO Premium هستید، میتوانید فوراً بازرس SEO front-end را باز کنید تا تنظیمات SEO صفحهای را که در حال حاضر در آن هستید بررسی کنید. همچنین عبارت کلیدی تمرکزی را که برای این صفحه تنظیم کرده اید و خوانایی کلی و نمرات SEO را در نقاط رنگی معروف پیدا خواهید کرد. به علاوه، میتوانید پیوندهای سریعی پیدا کنید که به شما امکان میدهد صفحه را برای تجزیه و تحلیل با ابزارهای خارجی، مانند تست نتایج غنی Google یا PageSpeed Insights بفرستید. البته از آنجا به تنظیمات Yoast SEO نیز دسترسی دارید.

Camille مدیر محتوا در Yoast است. او پست های وبلاگ را می نویسد و بهینه می کند و از ایجاد محتوایی که به افراد در تسلط بر سئو کمک می کند لذت می برد.