هدف TikTok این است که یک فضای جامعه جهانی باشد که در آن نظرات ممکن است متفاوت باشد، اما بر اساس مجموعه ای مشترک از حقایق و واقعیت. به همین دلایل است که TikTok به محتوای نادرست، گمراه کننده یا نادرست اجازه نمی دهد (همانطور که گوگل قبلاً گفته بود). اینها مطالبی هستند که می توانند آسیب قابل توجهی به افراد یا جامعه وارد کنند و به همین دلیل ممنوع هستند.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
چگونه می توان از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا در TikTok استفاده کرد؟
محتوای با هدف افزایش تعداد تعامل نیز ممنوع است، اما این یک دستورالعمل خاص برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیست.
پلتفرم TikTok قدرت هوش مصنوعی و قابلیت های فراوان آن را تشخیص می دهد. اما او همچنان میخواهد آن را قاببندی کند و مطمئن شود که از این فناوریها در محتوای منتشر شده سوء استفاده نمیشود. در اینجا چیزی است که TikTok در مورد آن فکر می کند:
قبل از ترک…
اگر این مقاله در دستورالعمل های ارائه شده توسط TikTok در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا در TikTok هنوز نسبتا جدید است و کاملاً ممکن است که به زودی توسط پلتفرم کنترل شود.
برداشت TikTok در تولید محتوا با هوش مصنوعی
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
THE رسانه های مصنوعیایجاد شده توسط هوش مصنوعی نیز نظارت می شوند و استفاده از آنها توسط TikTok تنظیم می شود. این رسانه ها در موارد زیر ممنوع هستند:
- آنها نماینده یک خردسال هستند
- آنها نماینده یک شخص موجود هستند، نه یک شخصیت عمومی
ما به خلاقیتی که هوش مصنوعی جدید (AI) و سایر فناوریهای دیجیتال میتوانند باز کنند، درود میفرستیم. با این حال، هوش مصنوعی می تواند تمایز بین واقعیت و خیال را دشوارتر کند، که هم خطرات اجتماعی و هم فردی را به همراه دارد.
TikTok
آخرین دستورالعمل ها
این مشکل اخیرا با انتشار عکس هایی از امانوئل ماکرون در موقعیت هایی که با واقعیت همخوانی ندارد و بسیار واقع بینانه است نیز نشان داده است.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
هوش مصنوعی قادر است تعداد بسیار زیادی از اقدامات را انجام دهد که در ابتدا فقط با عمل انسان قابل دستیابی است. در اینجا چند راه برای بهینه سازی استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای بیشتر در TikTok (و به طور گسترده تر، در همه شبکه های اجتماعی) وجود دارد:
- تولید زیرنویس : الگوریتمهای پردازش زبان طبیعی را میتوان برای ایجاد زیرنویس برای ویدیوهای TikTok استفاده کرد. این می تواند برای سازندگان محتوا که به یک زبان خارجی صحبت می کنند یا برای کسانی که می خواهند ویدیوهای خود را در دسترس افراد ناشنوا یا کم شنوا قرار دهند، گزینه بسیار خوبی باشد.
- توصیه هشتگ : الگوریتمهای یادگیری ماشینی میتوانند محتوای ویدیوهای TikTok را تجزیه و تحلیل کنند و هشتگهای مرتبط را برای پست کردن توصیه کنند. بنابراین سازندگان محتوا می توانند با سهولت بیشتری به مخاطبان بیشتری دست یابند و دید خود را در TikTok بهبود بخشند.
- خلق موسیقی : مدلهای یادگیری ماشین را میتوان برای ایجاد موسیقی از نمونههای صدای موجود نیز آموزش داد. بنابراین می توان موسیقی اصلی ایجاد کرد، تا ویدیوهای آنها را همراهی کند و آنها را منحصر به فرد کند، بدون تلاش زیاد.
برای جمع بندی: TikTok قوانینی دارد تا اطمینان حاصل کند که محتوای موجود در پلتفرم خود دقیق، صادقانه و با احترام به حقوق مالکیت معنوی است. استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا باید به وضوح علامت گذاری شده باشد و نباید شامل افراد خصوصی واقعی باشد. TikTok همچنین رفتار فریبنده حساب و بازتولید محتوای غیر اصلی را بدون تغییر خلاقانه ممنوع می کند.
بنابراین، TikTok نیاز دارد که محتوایی که از هوش مصنوعی برای ایجاد موقعیتهایی منحرف از واقعیت یا دیپفیک استفاده کرده است، به وضوح به کاربران گزارش شود. سازندگان باید نشان دهند که صحنه ها واقعی نیستند. این موضوعی است که با توجه به واقعی بودن تصاویری که هوش مصنوعی قادر به ایجاد آن است، اهمیت فزاینده ای پیدا خواهد کرد.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
در مارس 2023، TikTok دستورالعملهای مربوط به استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا را منتشر کرد. در اینجا چیزی است که عمدتاً برجسته می شود.