الزامات فنی زیادی برای تحقق این امر وجود دارد، آنها هستند در اینجا فهرست شده است.

به نظر می رسد Google Merchant Center در حال ارائه ویژگی بتا قدیمی خود به نام تخفیف های خودکار است. گوگل توضیح داد که تخفیفهای خودکار به خردهفروشان کمک میکند تا بهطور خودکار قیمتهای محصولات خود را بر اساس سیگنالهای متعدد در زمان واقعی تخفیف دهند.
بحث انجمن در توییتر.

این یک اسکرین شات از امانوئل از ویژگی در Merchant Center است:
همانطور که توضیح داده شد، ویژگی تخفیفهای خودکار مشخصهای به نام «auto_pricing_min_price» را معرفی میکند تا حداقل قیمت تخفیف را برای محصولات شما تعیین کند و کدام محصولات میتوانند تخفیف خودکار را اعمال کنند.
امانوئل فلوسی گزارش شده است که پس از سه سال آزمایش این ویژگی به صورت بتا، در نهایت برای عموم منتشر شد. او گفت: “هدف اساسی از تخفیف های خودکار بهینه سازی نرخ تبدیل شما و صرفه جویی در زمان قابل توجهی است که در غیر این صورت صرف تجزیه و تحلیل دستی داده ها برای تعیین سودمندترین تخفیف ها می شود.”