تست تبلیغات گوگل فقط برای تنظیم کل کمپین ها

انواع مسابقه از بین نمی روند. این یک نسخه بتا محدود برای آزمایش ساده‌سازی گردش کار و ویژگی‌های جدید مرتبط با نوع مطابقت برای تبلیغ‌کنندگانی است که علاقه‌مند به استفاده از تطابق گسترده برای کل کمپین خود هستند. در حال حاضر هیچ چیز دیگری برای اشتراک گذاری نداریم. 1/2

— AdsLiaison (@adsliaison) 17 اکتبر 2022

برخی از کاربران این را گزارش می کنند @GoogleAds کمپین‌هایی با آزمایش بتا محدود هستند که فقط با همخوانی گسترده انجام می‌شوند. ممکن است پایان انواع مسابقه در 1-2 سال باشد. #ppc #ppcchat #googleads #بازاریابی دیجیتال pic.twitter.com/FcwPmblNv8

— مایکل کر (@mkerr85) 17 اکتبر 2022

مایکل کر یک تست جدید گوگل ادز را مشاهده کرد که به شما امکان می‌دهد روی دکمه‌ای کلیک کنید تا کلمات کلیدی تطابق گسترده را در کل دامنه خود روشن کنید. این ترس را در جامعه تبلیغات ایجاد کرد، جایی که آنها فکر می کردند Google ممکن است انواع مطابقت را به طور کامل حذف کند. گوگل توضیح داد که این یک آزمایش محدود است و انواع تطبیق از بین نمی روند.

در اینجا توییت مایکل است که این تنظیمات بتا را به اشتراک می‌گذارد که می‌گوید “کلمات کلیدی مطابقت گسترده با پیشنهاد هوشمند کار می‌کنند تا به شما کمک کنند به اهداف کمپین خود برسید. ممکن است تبلیغات در جستجوگران مرتبط با کلمه کلیدی شما نشان داده شود، که می‌تواند شامل جستجوگرانی باشد که شامل عبارات کلیدواژه نیستند. ” سپس یک جابجایی برای:

جینی ماروین، رابط گوگل ادز، پاسخ داد توییتر گفت: “انواع مطابقت از بین نمی روند. این یک نسخه بتا محدود برای آزمایش ساده سازی گردش کار و ویژگی های جدید مرتبط با نوع مطابقت برای تبلیغ کنندگانی است که علاقه مند به استفاده از تطابق گسترده برای کل کمپین خود هستند. ما در حال حاضر چیز دیگری برای اشتراک گذاری نداریم. “





منبع