بروزرسانی: 25 آبان 1404
تست رنگ گوگل برای نتایج محصول
این مورد توسط برایان فریسلبن مشاهده شد توییتر و سعد AK روشن است توییتر - اینم یکی از اون اسکرین شات ها:
گوگل اکنون در حال آزمایش نمایش رنگ های محصول در نتایج خرید ارگانیک زمانی است که یک محصول دارای چندین گزینه رنگی باشد.
این اقدام هوشمندانه ای خواهد بود تا مطمئن شوید فیدهای داده و/یا داده های ساختار یافته محصول شما دارای این هستند. چشم نواز است و می تواند بر CTR تأثیر بگذارد. pic.twitter.com/hq5vgWOQLA
— برایان فریسلبن (@type_SEO) 14 آوریل 2023
من اینها را قبلا ندیده بودم
گوگل > موبایل
در اینجا اسکرین شات های بیشتری وجود دارد:
جستجوی گوگل در حال آزمایش افزودن یک نمونه رنگ به طرح شبکه ای محصول در نتایج جستجوی خود است. اگر رنگ های بیشتری برای آن محصول وجود دارد، Google رنگ ها را در جعبه های کوچک و برچسب «+ more» نشان می دهد.
ارسال به: @rustybrick آقا pic.twitter.com/dk7P6MNqIr
- Saad AK (@Saad Alikhan1994) 11 آوریل 2023
به عنوان یک FYI، وقتی این را نوشتم نتوانستم این را تکرار کنم.
من مربع های رنگی را در فهرست محصولات دیدم.
منبع
