تعریف ویرایشی عمومی (+ مزایا، موارد استفاده در تجارت و پرسش‌های متداول)

در واقع، اگر تبلیغات به این صورت ارائه نشود، خوانندگان ممکن است احساس “خیانت” توسط رسانه ها کنند، که می تواند منجر به از دست دادن اعتماد و وفاداری در دراز مدت شود، که لزوما برای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مضر خواهد بود.

اگر این تعریف تبلیغاتی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

و اطلاعات تجاری حمایت شده نوعی از تبلیغات آنلاین است که توسط یک تبلیغ کننده برای تبلیغ محصول یا خدمات خود ایجاد می شود. اطلاعات تجاری معمولاً به سبک سرمقاله ای نوشته می شود و اغلب شبیه یک مقاله خبری یا پست وبلاگ است.

پست تحریریه مقاله ای است که توسط یک تبلیغ کننده نوشته شده است و هدف آن تبلیغ یک شرکت است.. در اینجا یک تعریف ساده و کاربردی از تبلیغاتی و همچنین مزایای اصلی استفاده از آن برای شرکت ها. ما همچنین دلایل خوبی برای بررسی دقیق تر به شما ارائه خواهیم کرد (اگر قبلاً این کار را نکرده اید). در پایان مقاله نیز تعدادی پاسخ به سوالات متداول در مورد آن را به شما ارائه خواهیم داد مقالات حمایت شده توسط شرکت ها نوشته شده و در رسانه های شخص ثالث منتشر شده است.

تعریف از تبلیغات و بازاریابی تحریریه: به سادگی چیست؟

سپس، مقاله ای در مورد آن محصول یا خدمات بنویسید و مطمئن شوید که اطلاعاتی در مورد مزایایی که می تواند برای خواننده به ارمغان بیاورد را درج کنید.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

استفاده از اطلاعات تجاری در استراتژی بازاریابی مزایای زیادی دارد، اما سه مورد از مهمترین آنها عبارتند از:

  1. آنها می توانند به ایجاد آگاهی از برند کمک کنند و در عین حال از رویکردهای تبلیغاتی بیش از حد مزاحم اجتناب کنند.
  2. آنها به شرکت اجازه می دهند محصولات یا خدمات خود را به روشی بومی و ارگانیک تر تبلیغ کند.
  3. زمانی که سرمقاله ها به خوبی کار شده، به خوبی کپی نوشته شده باشند و خیلی خود تبلیغی نباشند، سرمقاله ها همچنین می توانند برای تولید سرنخ های واجد شرایط عالی باشند (تا زمانی که رسانه ای که مقاله حمایت شده در آن منتشر می شود به خوبی هدف قرار گرفته باشد).

چرا صسرمقاله های ubli بازاریابی مهم هستند؟

بریزید یک تبلیغ موثر بنویسید، با انتخاب محصول یا خدماتی که می خواهید تبلیغ کنید شروع کنید.

حتما از زبان متقاعد کننده استفاده کنید، اما از اظهارات نادرست خودداری کنید. استفاده از تکنیک های کپی رایتینگ برای بهبود نرخ تبدیل مقالات شما به شدت توصیه می شود.

برخی از سوالات متداول در مورد انتشارات-ویراستاران:

چگونه یک سرمقاله بنویسیم

تبلیغات اطلاعاتی مهم هستند زیرا به شرکت‌ها کمک می‌کنند محصولات خود را تبلیغ کنند و بفروشند، در حالی که اطلاعات محصول را به روشی سرگرم‌کننده و/یا به‌طور یکپارچه در محتوای ارگانیک یک رسانه چاپی یا وب ارائه می‌کنند.

3 نمونه استفاده از تبلیغات در تجارت

infomercial نوعی تبلیغات است که در قالب سرمقاله یا مقاله نوشته می شود. آگهی‌های تبلیغاتی معمولاً در مجلات و روزنامه‌ها منتشر می‌شوند، اما می‌توانند به صورت آنلاین در وبلاگ‌ها، رسانه‌های دیجیتال یا سایت‌های خبری نیز پیدا شوند.

در نهایت، یک فراخوان برای اقدام در پایان اطلاعات تجاری قرار دهید و به خواننده بگویید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهد (مثلاً از وب سایت خود بازدید کنید، با کسب و کار خود تماس بگیرید و غیره).

مقاله حمایت شده تبلیغاتی در بازاریابی وب چیست؟

مقالات سرمقاله را می توان در مجلات و روزنامه های چاپی منتشر کرد، زیرا می تواند در وبلاگ ها و رسانه های 100٪ دیجیتال نیز منتشر شود..

تعریف غیر تجاری

مترادف واژه “تبلیغات” چیست؟

اصلی مترادف کلمه advertorial عبارتند از: تبلیغ، مقاله مهمان حمایت شده، سرمقاله، مقاله حمایت شده توسط تبلیغ کننده، سرمقاله حمایت شده.

3 مزیت اصلی استفاده چیست تبلیغات بازاریابی؟

تنها تفاوت بین یک مقاله بدون حمایت مالی و یک سرمقاله پولی، ذکر رسانه ها مبنی بر این است که مقاله در چارچوب مشارکت پولی با تبلیغ کننده منتشر شده است (این اطلاعیه قانونی الزامی است و باید به وضوح برای خواننده قابل مشاهده باشد. که دومی فریب نخورد).

آیا هشدار دادن به خوانندگان مبنی بر اینکه این یک مطلب افکار عمومی است الزامی است؟

و سرمقاله، یا اطلاعات تجاری، نوعی آگهی در روزنامه، مجله یا وب سایت است که در قالب یک مقاله عینی ارائه می شود.

عبارت ” سرمقاله » به مقالات غیر ارگانیک (و نوشته نشده توسط روزنامه نگاران) اطلاق می شود که توسط خود شرکت ها به منظور تبلیغ کم و بیش مستقیم محصولات و/یا خدماتشان نوشته می شود.

برای هر گونه سوال اضافی مرتبط با پست های مهمان حمایت شده و در این پست به آن پرداخته نشده است، از بخش نظرات استفاده کنید. برای ارسال نظر خود برای ما، در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.



منبع

مقالات حمایت شده نوشته شده توسط شرکای دعوت شده به هیچ وجه نباید به عنوان مقالات غیرحمایت شده منتشر شوند. فراتر از جنبه حقوقی و قانونی، اعتبار و اعتماد به رسانه است.

موارد استفاده واقعی زیادی برای تبلیغات اطلاعاتی وجود دارد، اما در اینجا 3 مورد وجود دارد که می توانید برای کسب و کار خود اعمال کنید:

  1. یک سرمقاله بنویسید تا محصول جدید را از زاویه ای متفاوت و نه چندان تبلیغاتی ارائه کنید : مثال: مشکلاتی را که محصول یا خدمات ارائه شده توسط شرکت شما می تواند حل کند، از طریق یک استدلال خوب اثبات کنید.
  2. اخبار مهم در مورد شرکت خود را با اطمینان از پوشش رسانه ای تضمین شده به اشتراک بگذارید : اکثر رسانه های مستقل موضوع خود را خودشان انتخاب می کنند، استفاده از آگهی های تبلیغاتی تضمین می کند که پیام یا اخبار شما به مخاطبان هدف شما منتقل می شود.
  3. راه اندازی یک محصول و/یا خدمات جدید را اعلام کنید و یک پیشنهاد استثنایی با زمان محدود را به اشتراک بگذارید : تبلیغات می توانند رله بسیار خوبی از پیشنهادات و کدهای تبلیغاتی باشند. این نوع استفاده از مقالات حمایت شده مهمان می‌تواند برای شرکت بسیار جالب باشد زیرا می‌تواند بازده واقعی سرمایه (ROI) آگهی‌دهنده را اندازه‌گیری کند (مثلاً با اشتراک‌گذاری کد تبلیغاتی اختصاص داده شده به رسانه‌ای که مقاله در آن منتشر می‌شود) .

این Publi-Redac، در ویدیو توضیح داد: