
انتشار: خرداد 23، 1402
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404
بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1404
تنظیم کمپین کلمات کلیدی مطابقت گسترده بتا Google Ads
در اینجا یک اسکرین شات از آن تنظیم است:
گوگل در سند کمک برای این تنظیم که "فعال کردن تنظیمات کمپین تطابق گسترده، منطق زیر را برای قوانین انتخاب کلمه کلیدی مشابه موجود اعمال می کند:"
- حتی اگر همه کلیدواژه ها روی تطابق گسترده تنظیم شده اند، به گونه ای رفتار می کنند که گویی هم یک تطابق گسترده و هم یک نسخه مطابقت دقیق برای هر کلمه کلیدی وجود دارد.
- اگر کلمات کلیدی تطابق دقیق را با تنظیمات کمپین تطابق گسترده ارتقا دهید، جستجوهایی که مشابه آن کلمات کلیدی هستند در همان کمپین ارائه خواهند شد.
- اگر سایر کلمات کلیدی را ارتقا دهید، اکنون در جستجوهایی که مشابه آن کلمات کلیدی هستند، در همان سطح کلمات کلیدی تطبیق دقیق قرار خواهند گرفت.
- فعال کردن تنظیمات کمپین تطابق گسترده، آزمایش کمپین های ارتقاء که حاوی کلمات کلیدی تطابق دقیق به تطابق گسترده هستند را ساده می کند.
به نظر می رسد گوگل ادز یک تنظیم کمپین بتا به نام «کلید واژه های تطبیق گسترده» راه اندازی کرده است. به نظر می رسد این تنظیم انواع تطابق، به ویژه کلمات کلیدی تطابق عبارت و دقیق را حذف می کند و آنها را به تطابق گسترده تبدیل می کند.
PPCGreg در این مورد پست کرد توییتروی گفت: «کلید واژه های تطبیق گسترده - تنظیم کمپین: «فعال کردن این تنظیم، همه کلمات کلیدی موجود عبارت و مطابقت دقیق را به تطابق گسترده تبدیل می کند و اطمینان می دهد که همه کلیدواژه های اضافه شده از تطابق گسترده نیز استفاده می کنند.
بحث انجمن در توییتر.
منبع