توسعه همکاری در اینستاگرام!
انتشار: تیر 16، 1402
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

توسعه همکاری در اینستاگرام!

مسابقات و هدایا همچنین به عنوان ابزاری برای همکاری در اینستاگرام استفاده می شود. کاربران ممکن است برای اجرای مسابقاتی شریک شوند که در آن شرکت کنندگان فرصت برنده شدن جوایز ارائه شده توسط هر یک از طرفین (یا هر دو) را دارند.

مسابقه ای که توسط اینفلوئنسر Lénasituations در اینستاگرام برگزار شد
مسابقه ای که توسط اینفلوئنسر Lénasituations در اینستاگرام برگزار شد

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

قبل از ترک...

افزودن همکاران به پست یا لایو خود به شما این امکان را می دهد که با به اشتراک گذاشتن محتوای خود با مخاطبان همکاران خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

@creators – اینستاگرام

اگر این مقاله در اضافه کردن همکاران به پست اینستاگرام شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

به طور مشخص، وقتی شخصی را در یکی از پست های خود (نه در شناسایی، در همکاری) اضافه می کنید، هم در نمایه شما و هم در پروفایل او ظاهر می شود، گویی که خودش آن را پست کرده است. هدف از این ویژگی این است که به سازندگان اجازه می دهد تا قابلیت مشاهده خود را به اشتراک بگذارند در صورت همکاری. اینستاگرام بهتر از ما توضیح می دهد:

آیا عادت دارید دوستان خود را در پست های اینستاگرام خود (پست و واقعی) تگ کنید؟ آیا شما یک تأثیرگذار هستید و مرتباً با برندها کار می کنید؟ آیا با امکان تگ کردن تنها یک نفر در محتوای خود احساس محدودیت می کنید؟ سپس تغییرات اخیر ایجاد شده توسط پلتفرم باید شما را خوشحال کند! برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!
تشکیل اینستاگرام

امکانات مختلف همکاری در اینستاگرام چیست؟

در واقعیت، اینستاگرام خبر جدیدی را به معنای واقعی کلمه اعلام نکرده است گسترش یک ویژگی در حال حاضر برای چند سال در دسترس است. او آنجاست:

بیا، حالا همه چیز را به زبان فرانسه برایت توضیح می دهیم!

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید، سپس پست خود را طبق معمول ایجاد کنید.
  2. روی «شناسایی افراد» و سپس « از همکاران دعوت کنید« .
  3. افرادی را که می خواهید به عنوان همکار تعیین کنید انتخاب کنید.
  4. روی "انجام شد" کلیک کنید.
  5. پست خود را به اشتراک بگذارید

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

حتی اگر از شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای برای تبلیغات استفاده شود، این بدان معنا نیست که ما می توانیم آنچه را که می خواهیم در آنجا انجام دهیم! برخی قوانین وجود دارد و بهتر است به آنها احترام بگذارید:

  1. با توجه به دستورالعمل های سازمان خود تنظیم تبلیغات (ARPP) در فرانسه و دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در ایالات متحده، افشای مشارکت های حمایت شده در اینستاگرام الزامی است. این بدان معنی است که تأثیرگذاران و کاربران باید به وضوح نشان می دهد که به آنها در ازای تبلیغ یک محصول یا خدمات مزایا پرداخت شده یا دریافت کرده اند. افشای اطلاعات باید واضح، شفاف و به راحتی توسط کاربران قابل شناسایی باشد.
  2. هنگام همکاری در اینستاگرام، مانند هر جای دیگری، ضروری است کپی رایت را رعایت کنید. این بدان معنی است که از محتوای ایجاد شده توسط سایر کاربران بدون اجازه قبلی آنها استفاده نکنید یا به اشتراک بگذارید. همچنین ضروری است که اطمینان حاصل شود که محتوای به اشتراک گذاشته شده با قوانین حق نسخه برداری مطابقت دارد و حقوق مالکیت معنوی دیگران را نقض نمی کند.
  3. در زمینه همکاری ها نیز لازم است که اطمینان حاصل شود مطابق با قوانین رقابت ناعادلانه. انتشار اظهارات نادرست، گمراه کردن مصرف کنندگان یا استفاده از اقدامات ناعادلانه برای تبلیغ محصولات یا خدمات ممنوع است. کلیه اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در چارچوب همکاری ها باید دقیق، صادقانه و مطابق با قوانین جاری باشد.
  4. و البته، ضروری است از سیاست ها و شرایط استفاده اینستاگرام پیروی کنید. این شامل قوانین مربوط به محتوای مناسب، رفتار توهین آمیز، هرزنامه، فروش محصولات تحت نظارت و غیره است.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

خوب است بدانید: افرادی که شما به عنوان همکار انتخاب کرده اید باید قبل از تایید نام شما را بپذیرند.

تکالیف قانونی از نظر همکاری در اینستاگرام چیست؟

برخی از کاربران ممکن است در برنامه های وابسته شرکت کنند در اینستاگرام تحت این برنامه ها، آنها محصولات یا خدمات یک برند را تبلیغ می کنند و از فروش ایجاد شده توسط ارجاع هایشان کمیسیون دریافت می کنند.

منبع

اشتراک گذاری محتوا یکی دیگر از شکل های رایج همکاری در اینستاگرام است. این را می توان از طریق ارسال مجدد انجام داد، جایی که کاربر محتوای کاربر دیگر را مجدداً ارسال می کند و به آنها اعتبار می دهد، یا صرفاً با صحبت در مورد یک نام تجاری، محصول، حساب کاربری.

همانطور که متوجه شده اید، راه های زیادی برای همکاری در اینستاگرام وجود دارد!

آخرین اطلاعیه این شبکه اجتماعی در مورد همکاری

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

اول از همه، پست های حمایت شده رایج ترین روی پلت فرم هستند. برندها می توانند با اینفلوئنسرها یا سایر کاربران برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود همکاری کنند. این پست های حمایت شده شامل محتوای پولی که در آن کاربران محتوای حمایت شده را در ازای دریافت غرامت یا سایر مزایا (تخفیف، دریافت محصولات رایگان و غیره) به اشتراک می گذارند.

بنابراین از اول جولای 2023، امکان افزودن 3 همکار در یک انتشارات اینستاگرام وجود دارد.

چگونه یک همکار به پست اینستاگرام خود اضافه کنم؟

مراحل اضافه کردن یک همکار در پست اینستاگرام
مراحل اضافه کردن یک همکار در پست اینستاگرام

اینستاگرام چندین امکان همکاری را ارائه می دهد!

اختصاصی، les تصاحب یکی دیگر از شکل های محبوب همکاری است. به عبارت دقیق تر، این بدان معناست که شخصی به کاربر دیگر اینستاگرام اجازه می دهد تا برای مدت زمان مشخصی محتوا را در حساب خود منتشر کند، در حالی که خود آنها در حساب آن شخص منتشر می کنند. ساده تر، یک است تبادل حساب

2 سال پس از راه اندازی تابع Collabs، که در آن امکان اضافه کردن یک شخص با همکاری در یک نشریه یا واقعی وجود داشت، اینستاگرام این گزینه را گسترش می دهد و به شما امکان می دهد تا حداکثر 3 همکار اضافه کنید !

ما هیجان زده هستیم که چندین همکار را برای همه Collabs راه اندازی کنیم. اکنون می توانید حداکثر سه شریک را به هر پست یا زنده اضافه کنید تا به شما کمک کند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید!

@creators – اینستاگرام