تیک تاک در مقابل اینستاگرام در مقابل یوتیوب (اتود)

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

منبع

در مورد YouTube Shorts، آنها با میانگین نرخ بازدید 2.52٪ در جایگاه سوم قرار دارند.

از این مطالعه چه درس هایی می توان گرفت؟

برخلاف شورت های یوتیوب که کمترین سطح تعامل را داشت، به طور متوسط ​​فقط 3.80٪ و حتی کمتر از میانگین مشارکت Reels، با 4.36٪ رتبه بندی شده است. TikTok با سطح تعامل بسیار بالاتر با میانگین 5.53٪ در سال 2023 متمایز است..

در مقایسه با TikTok که دارای میانگین نرخ بازدید 9.06٪ است، حلقه های اینستاگرام دارای میانگین نرخ بازدید 13.08٪ هستند..

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

طبق داده‌های این مطالعه، اگرچه TikTok موفق‌ترین پلتفرم برای جذب تعامل کاربران با ویدیوهای ارسال شده است،قرقره های اینستاگرام بالاترین میانگین نرخ بازدید را ثبت کردند.

از سوی دیگر، هر یک از این سه پلتفرم الگوریتم‌هایی دارند که متفاوت عمل می‌کنند، به همین دلیل است که محتوای یکسان می‌تواند نتایج بسیار متفاوتی را هنگام اشتراک‌گذاری در TikTok، Reels و YouTube Shorts دریافت کند.

بنابراین به نظر می رسد که برندها به تدریج تلاش های سرمایه گذاری خود را در پلتفرم های مختلف اجتماعی متعادل می کنند.

حلقه های اینستاگرام بهترین بازدیدها را دارند!

میانگین نرخ مشاهده ویدیوهای کوتاه TikTok، Instagram و YouTube
میانگین نرخ مشاهده ویدیوهای کوتاه TikTok، Instagram و YouTube

اگر این مقاله در آمار ویدیویی کوتاه TikTok در مقابل اینستاگرام در مقابل یوتیوب شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

اگر قدرت بازاریابی پلتفرم های رسانه های اجتماعی به خوبی تثبیت شده است، کدام شبکه های اجتماعی بهترین عملکرد را برای ویدیوهای عمودی کوتاه ارائه می دهند؟ یک مطالعه اخیر سعی در یافتن این موضوع داشت. در اینجا چیزی است که باید به خاطر بسپارید.

اجرای ویدیوهای کوتاه در شبکه های اجتماعی در #شورت

  • TikTok جذاب ترین پلت فرم محتوای ویدیویی کوتاه است، در حالی که YouTube Shorts بدترین عملکرد را دارد.
  • TikTok دو برابر بیشتر از Reels اینستاگرام و YouTube Shorts نظرات دریافت می کند.
  • برندها فرکانس پست مشابهی را در Reels و YouTube Shorts نشان می‌دهند، در حالی که دو برابر بیشتر محتوا در TikTok ارسال می‌کنند.
  • قرقره های اینستاگرام بالاترین نرخ بازدید و YouTube Shorts کمترین را دارند.

TikTok، شماره 1 بلامنازع برای ویدیوهای عمودی کوتاه از نظر میزان تعامل؟

نرخ تعامل ویدیوی کوتاه
میانگین نرخ تعامل ویدیوهای کوتاه در شبکه های اجتماعی TikTok، Instagram و YouTube

در نهایت، موفقیت با ویدیوهای کوتاه رسانه های اجتماعی بهتر است در چندین جبهه مبارزه شود، زیرا مخاطبان مختلف و پلتفرم های مختلف به رویکردهای متفاوتی نیاز دارند. استفاده از TikTok، Reels و Shorts به روش‌های مکمل و ایجاد محتوای منحصر به فرد برای هر یک، همسو با مخاطبان و طراحی هر پلتفرم، بهترین رویکرد برای بازاریابان و برندها است.

با این حال، جالب توجه است که به نظر می‌رسد این روند در سال 2023 با افزایش تعداد Shorts و Reels ارسال شده در ماه در مقابل کاهش جزئی ویدیوهای TikTok معکوس می‌شود.

بنابراین، به طور متوسط، نرخ تعامل در ویدیوهای کوتاه TikTok 45٪ بیشتر از YouTube Shorts و 26.8٪ بیشتر از Reels اینستاگرام است.

در واقع، انتخاب پلتفرم بیش از همه به مخاطبانی که برندها به دنبال دستیابی به آن هستند و اهداف بازاریابی آنها بستگی دارد.

به طور متوسط، نرخ نظر در حلقه های اینستاگرام و شورت های یوتیوب 0.05٪ است. به طور مشخص، این بدان معنی است که برای دریافت نظر یک ویدیوی کوتاه یوتیوب یا اینستاگرام به طور متوسط ​​200 بازدید لازم است.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

قبل از ترک…

به طور نسبی، نرخ نظر ویدیوهای TikTok 0.09٪ استکه 44 درصد بیشتر است. بنابراین معمولاً فقط بیش از 100 بازدید از TikTok برای دریافت نظر کافی است.

برندها در TikTok بیشتر از اینستاگرام و یوتیوب فعال هستند

میانگین تعداد ویدیوهای ارسال شده در ماه توسط برند در TikTok، Instagram و YouTube
میانگین تعداد ویدیوهای ارسال شده در ماه توسط برند در TikTok، Instagram و YouTube

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

آیا برندها باید تلاش‌های YouTube Shorts و Reels اینستاگرام خود را کنار بگذارند؟

با متوسط ​​فراوانی انتشار 16 ویدیو در ماه، برندهای فعال در این 3 شبکه دو برابر بیشتر از سایر پلتفرم‌های ویدیوی کوتاه محتوا در TikTok منتشر می‌کنند.

برای مثال، اینستاگرام ممکن است همچنان بهترین کانال برای کسب‌وکارهایی باشد که جامعه بزرگی از دنبال‌کنندگان دارند، در حالی که TikTok در میان Gen Z بسیار محبوب است و شانس بیشتری برای ایجاد آگاهی از برند، حتی از ۰ شروع می‌کند. با توجه به این مطالعه، یوتیوب شورت ها همچنان یک ابزار قابل کشف جالب برای کانال های یوتیوب است.

نه، این پلتفرم‌ها در واقع بیشتر مکمل یکدیگر هستند تا کاملاً رقابتی.

داده‌های تعامل این مطالعه بر اساس تعداد مشارکت‌های ثبت‌شده توسط بازدیدهای ویدیویی است.

ویدیوهای TikTok 44٪ بیشتر از Instagram Reels و YouTube Shorts کامنت می گیرند

نرخ نظر در ویدیوهای کوتاه TikTok، Instagram و YouTube
نرخ نظر در ویدیوهای کوتاه TikTok، Instagram و YouTube