از 10 ژوئیه 2022، انتظار می رود 2 ویژگی جدید در پلت فرم تبلیغاتی Microsoft Ads ظاهر شود. اخیراً مایکروسافت در توسعه شبکه تبلیغاتی خود بسیار فعال بوده است تا از مشتریان جدید استقبال کند و از پتانسیل کامل پلتفرم خود استفاده کند. این بار به روز رسانی خودکار کمپین های خرید و اجرای کوپن های تخفیف بر روی آنها است.
یادآوری: تبلیغات مایکروسافت چیست و چرا باید اهمیت دهید؟
تبلیغات مایکروسافت، قبلاً تبلیغات بینگ، به نوعی پسرعموی کمتر شناخته شده Google Ads است. به عبارت دیگر، آن است مدیریت تبلیغات که در کل شبکه عمل می کند شبکه جستجوی مایکروسافت (بینگ و غیره…). این عملیات نسبتاً شبیه به پلتفرم تبلیغاتی ارائه شده توسط Google است: شما برای یک کلمه کلیدی با نوع خاصی از نمایش پیشنهاد می دهید، سپس در نتایج جستجو به شکل نتایج حمایت شده ظاهر می شوید.
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا یک کسب و کار ممکن است بخواهد با Microsoft Advertising تبلیغ کند:
- رقابت ضعیف تر فقط در تبلیغات گوگل
- قیمت کمتر در نتیجه رقابت نسبتا ضعیف
- مخاطب متفاوت از گوگل: قدیمی تر
- تبلیغات مایکروسافت تنها بینگ نیست، Ecosia، Qwant یا حتی Lilo نیز وجود دارد
- این ممکنه که کمپین های تبلیغاتی گوگل خود را وارد کنید
راه اندازی کوپن های خودکار تبلیغات تجاری
در مورد چیست؟
به بیان ساده، از 10 ژوئیه امکان ساخت آن وجود خواهد داشت پیشنهادات ویژه را مستقیماً از کمپین های خرید Microsoft Ads تبلیغ کنید. در واقع، تبلیغکنندگان میتوانند یک برچسب «پیشنهاد ویژه» را به کمپینهای خود اضافه کنند، که با کلیک، یک کوپن تخفیف (به شکل کد) به کاربر نشان میدهد.
این ویژگی چگونه کار می کند؟
مایکروسافت از خزیدن داده های جمع آوری شده مستقیم از وب سایت از تبلیغکننده برای ایجاد خودکار تبلیغات تاجر. مایکروسافت تصریح میکند که کوپنهای خودکار فقط برای تبلیغات در سطح فروشگاه اعمال میشوند، نه برای محصولات جداگانه. البته، به عنوان یک تبلیغ کننده، مجبور خواهید بود اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی که مایکروسافت برای تولید کوپن ها استفاده می کند صحیح است. به همین دلیل است که باید در هفته های اول کمپین مراقب خود باشید.

همچنین امکان تولید این کوپن ها به صورت دستی، بر روی محصولات جداگانه وجود دارد.
در هر صورت، چه دستی یا خودکار، عملکرد کوپن از داشبورد در رابط Microsoft Ads قابل مشاهده است.
بهروزرسانی خودکار برای کمپینهای خرید
به منظور تسهیل کار تبلیغکنندگان و امکان فروش بیشتر، Microsoft Ads یک ویژگی بهروزرسانی خودکار را در کمپینهای خرید پلتفرم خود راهاندازی کرده است. در اینجا نیز راه اندازی برای 10 جولای برنامه ریزی شده است.
به روز رسانی خودکار چگونه کار می کند؟
مایکروسافت به دنبال اطلاعات مناسب در سایت شما خواهد بود تا مشخص کند آیا چیزی برای نمایش در مورد محصول وجود دارد یا خیر. با توجه به بیانیه مطبوعاتی مایکروسافت در مورد این موضوع، عملکرد بر روی در دسترس بودن (موجود یا موجود نیست) و بر روی جایزه (سیر تکاملی). اگر هر یک از اطلاعات موجود در کمپین خرید با اطلاعات موجود در سایت تفاوت داشته باشد، مایکروسافت محتوای کمپین را به تنهایی بهروزرسانی میکند، یک صرفهجویی در زمان واقعی.
به گفته آنها، با توجه به شرایط فعلی، به ویژه با مشکلات عرضه و غیرقابل پیش بینی بودن این امر، ویژگی جالبی است.
آیا انجام آپدیت خودکار اجباری است؟
تبلیغ کنندگان کاملا هستند شما مجبور نیستید از این ابزار استفاده کنید. غیرفعال کردن آن از تب “به روز رسانی خودکار” در تنظیمات Merchant Center کاملاً امکان پذیر است. با این حال، دانستن آن نیز مهم استتبلیغی که به روز نیست به طور بالقوه قابل حذف است. فعال کردن این ویژگی این نوع رویداد را محدود می کند.
