جرمی مایندل در مورد شکست در بازاریابی دیجیتال

می‌توانید با جستجوی او در گوگل یا در اینجا درباره جرمی مایندل اطلاعات بیشتری کسب کنید ضریب هوشی هدف.

جرمی بارها توضیح داد، هر شکستی یک فرصت است در مبدل. بنابراین، اگر با مشتریان کار می‌کنید، وقتی مشتریان شما به هم می‌ریزند، می‌توانید آنها را به‌عنوان فرصت‌های جدید تنظیم کنید. البته او یکی دیگر از تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه را در مورد سئو منفی با استفاده از لینک‌های سایت بزرگسالان کنار گذاشت. در هر صورت، ما از آن حرکت کردیم.

امتحان کردن چیزی جدید بسیار مهم است و مطمئن شوید که آن را اندازه گیری کنید.

همچنین در مورد بازاریابی وابسته و رقابتی بودن آن صحبت کردیم.

بحث انجمن در یوتیوب.



منبع بخش اول و دوم با جرمی مایندل بیشتر در مورد موارد سئو کلاه سیاه بود و اکنون در قسمت سوم، ما به موضوعات کلاه سفید بیشتری در مورد هدف گذاری CRM صحبت می کنیم. سپس در قسمت آخر بیشتر درباره ناکامی های او در این سال ها صحبت کردیم.

شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

جرمی مایندل

او به شما توصیه می کند که به تلاش، آزمایش و شکست ادامه دهید زیرا در دراز مدت چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و بهتر عمل خواهید کرد.