گری ایلیس از گوگل تایید کرد که گوگل برای کشف دامنه های جدید برای گنجاندن در فهرست جستجوی گوگل به سوابق نام دامنه نگاه می کند. او این را در ساعت 9:40 به دیروز گفت جستجو در پادکست ضبط.
بحث انجمن در توییتر.
اما اگر DNS تنظیم شده باشد، من می گویم به درستی، پس اینها تبلیغ نمی شوند. بنابراین، در اصل، شما فقط رکورد A را دریافت می کنید، که رکورد اصلی برای یک نام دامنه است، اساساً نام دامنه را به آدرس IP سرور نگاشت می کند. و معمولاً نام دامنه ما اینگونه تنظیم می شود. اساساً، فقط رکورد A، زمانی که شما رکورد دامنه را میخواهید، نه همه زیر دامنههای دیگر.
از سال 2004، جامعه سئو فکر میکرد که گوگل دامنههای جدیدی را برای فهرستبندی از طریق این روش پیدا کرده است. بنابراین این واقعاً جدید نیست، حدود 20 سال است. 🙂
گری گفت: «خوب، بسته به اینکه DNS چگونه تنظیم شده باشد، گوگل لزوماً در مورد زیر دامنه ها یا زیرپوشه ها نمی داند.» به این معنی، گاهی اوقات Google می تواند آن را از سوابق CNAME انتخاب کند، اما اغلب نه. گری نوشت:
بنابراین برای مثال اگر در حال پخش در رکوردهای DNS هستید، CNAMEهایی را که برای آنها تنظیم کرده اید… CNAME ها یک رکورد ویژه برای… در DNS هستند که به شما امکان می دهد بیت های اختیاری سفارشی را به آدرس های IP نگاشت کنید. بنابراین میتوانید نقشههای subdomain.example.com را به example.com انجام دهید و سپس سرور میداند که بیت مرجع subdomain.example.com است، سپس یک منبع خاص را در سرور ارائه میکند و میتوانید DNS خود را برای تبلیغ این رکوردهای CNAME تنظیم کنید. و سپس ممکن است بتوانیم آنها را کشف کنیم.
توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای عید فصح آفلاین هستم.
گری گفت: “ما به دنبال سوابق دامنه برای کشف هستیم، اما این فقط به این معنی است که ما نام دامنه را کشف خواهیم کرد.” بنابراین اگر یک دامنه جدید راه اندازی کنید، از سال 2005، زمانی که گوگل یک ثبت کننده شد (آنها تا سال 2014 شروع به فروش دامنه نکردند)، گوگل در مورد سوابق دامنه جدید چه زمانی می داند.
در اینجا جاسازی پادکست است، بنابراین می توانید به پادکست کامل گوش دهید: