جستجوی گوگل دوباره عناوین بیشتری را بازنویسی می کند؟

بحث انجمن در توییتر.





منبع

برخی از سئوکارها مشاهده می‌کنند که گوگل عناوین بیشتری را به چیزی کوتاه‌تر و شاید کمتر توصیفی از آنچه که ترجیح می‌دهند در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند، بازنویسی می‌کند.

پس آیا گوگل این هفته را دوباره تغییر داد؟

سپس یک ماه یا بیشتر بعد، گوگل تعداد دفعات تغییر عناوین را کاهش داد، جایی که عناصر عنوان در حدود 87٪ مواقع به جای 80٪ از قبل استفاده می شود.

ربات ویرایشگر قلم کاغذی لوگوی گوگل

فقط یک نکته، گوگل تغییر عنوان شما را نشانه کیفیت بد نیست.

لیلی ری در این پست ارسال کرد توییتر گفت: “به نظر می رسد گوگل اخیراً با بازنویسی و کوتاه کردن پیوند عنوان ارگانیک در SERP بسیار تهاجمی تر شده است. این شامل بسیاری از صفحات خود می شود.” اریک وو این پست را دنبال کرد: “در یک نمونه کوچک اخیر، من مشاهده کردم که 70٪ از “صفحه 1” و 85٪ از نتایج “3 برتر” دوباره نوشته شده است. به علاوه در موارد بازنویسی، 60٪ از زمانی که گوگل به سادگی نام تجاری را از عنوان حذف می کند.”