جستجوی گوگل نام های تجاری کمتری را در عناوین نتایج جستجو نشان می دهد

مارک های گوگل روی دیوارها

ممکن است گوگل نام سایت و نام تجاری کمتری را در عنوان قطعه نتایج جستجو نشان دهد. من چند شکایت در این مورد دریافت کردم و اکنون تیم Screaming Frog نیز متوجه آن شده است. بنابراین فکر می‌کنم این کار قانونی است و شاید باقی بماند، شاید هم نباشد، اما سئوکاران و صاحبان سایت متوجه کمبود نام سایت در عنوان قطعه هستند.

بله، واقعاً به نام های سایت نیازی نیست!

– قورباغه جیغ (@screamingfrog) 28 مارس 2023

بحث انجمن در توییتر.





منبع

برای اندازه واقعی کلیک کنید

مشابه این قطعه American Airline، “پروازهای نیویورک به میامی را پیدا کنید” را نشان می دهد، اما برچسب عنوان می گوید “American Airlines® – پروازهای نیویورک به میامی را پیدا کنید.”

آیا این فقط یک عارضه جانبی نشان دادن نام سایت یک خط بالای عنوان نیست؟ https://t.co/v1RMUGoPyK

– جانمو لایک 🥚 منگنه 🥚 (@JohnMu) 28 مارس 2023

در اینجا چیزی است که Screaming Frog پست کرده است:

به عنوان مثال، کفش های ایر جردن را جستجو کنید Nike.com بازگشت و همانطور که از قطعه مشاهده می کنید، فقط در عنوان عبارت “Jordan Shoes” نوشته شده است. بله، فاویکون و نام سایت در بالا هستند، اما برچسب عنوان می گوید “Jordan Shoes. Nike.com” اما گوگل فقط “Jordan Shoes” را در قطعه نشان می دهد.

منطق منطقی است: