ممکن است گوگل نام سایت و نام تجاری کمتری را در عنوان قطعه نتایج جستجو نشان دهد. من چند شکایت در این مورد دریافت کردم و اکنون تیم Screaming Frog نیز متوجه آن شده است. بنابراین فکر میکنم این کار قانونی است و شاید باقی بماند، شاید هم نباشد، اما سئوکاران و صاحبان سایت متوجه کمبود نام سایت در عنوان قطعه هستند.
بله، واقعاً به نام های سایت نیازی نیست!
– قورباغه جیغ (@screamingfrog) 28 مارس 2023
بحث انجمن در توییتر.
مشابه این قطعه American Airline، “پروازهای نیویورک به میامی را پیدا کنید” را نشان می دهد، اما برچسب عنوان می گوید “American Airlines® – پروازهای نیویورک به میامی را پیدا کنید.”
آیا این فقط یک عارضه جانبی نشان دادن نام سایت یک خط بالای عنوان نیست؟ https://t.co/v1RMUGoPyK
– جانمو لایک 🥚 منگنه 🥚 (@JohnMu) 28 مارس 2023
در اینجا چیزی است که Screaming Frog پست کرده است:
ممکن است گوگل نام سایت و نام تجاری کمتری را در عنوان قطعه نتایج جستجو نشان دهد. بله، گوگل یک تغییر نام سایت و فاویکون برای نتایج جستجو دارد، بنابراین شاید گوگل به دلیل طرح بندی جدید نتایج جستجو، کمتر احتمال دارد نام سایت را در عنوان قطعه نتیجه جستجو تکرار کند؟
به نظر می رسد در هفته گذشته، گوگل شروع به نشان دادن نام های تجاری کمتری در پایان عناوین SERP کرده است. با نام های سایت در حال حاضر منطقی است. pic.twitter.com/blh0d4Thd4
– قورباغه جیغ (@screamingfrog) 28 مارس 2023
به عنوان مثال، کفش های ایر جردن را جستجو کنید Nike.com بازگشت و همانطور که از قطعه مشاهده می کنید، فقط در عنوان عبارت “Jordan Shoes” نوشته شده است. بله، فاویکون و نام سایت در بالا هستند، اما برچسب عنوان می گوید “Jordan Shoes. Nike.com” اما گوگل فقط “Jordan Shoes” را در قطعه نشان می دهد.
منطق منطقی است:
جان مولر فکر می کند به همین دلیل است:
در هر صورت، این ممکن است عمدا اتفاق بیفتد و سئوکاران متوجه شوند.