آیا گوگل از چگالی کلمات کلیدی استفاده می کند؟
گوگل یکی از ساعات اداری سئو گوگل خود را پست کرده است، این یکی امروز پست شد، در ژانویه، پس از اخبار اخراج گوگل ثبت شد، و یک سوال پرسیده شده در مورد چگالی کلمات کلیدی بود – بله. جان مولر از گوگل گفت: “نه، گوگل مفهومی از تراکم بهینه کلمه کلیدی ندارد.”
این همان چیزی است که گوگل به مدت یک دهه گفته است و آنچه را که سال گذشته در گزارشی مبنی بر اینکه چگالی کلمات کلیدی در سئو گوگل نقشی ندارد، پوشش دادیم، تکرار می شود.
بحث انجمن در توییتر.
جستجوی گوگل هنوز مفهوم چگالی کلمات کلیدی بهینه را ندارد
بنابراین تراکم کلمه کلیدی وجود ندارد، اما از کلماتی استفاده کنید که جستجوگران برای یافتن محتوای شما جستجو می کنند. محتوای خود را با کلمات توصیف کنید تا گوگل بفهمد محتوای شما در مورد چیست. اما دلیلی برای اندازه گیری درصد زمانی که از آن کلمات کلیدی در صفحه استفاده می کنید وجود ندارد.
خوب، نه، گوگل مفهومی از چگالی بهینه کلمه کلیدی ندارد. در طول سالها، سیستمهای ما به خوبی توانستهاند تشخیص دهند که یک صفحه درباره چیست، حتی اگر کلمات کلیدی اصلاً ذکر نشده باشند. با این حال، قطعاً بهتر است صریح باشد. به موتورهای جستجو که حدس می زنند صفحه شما در مورد چیست و برای کدام پرسش ها باید نشان داده شود تکیه نکنید. اگر صفحه اصلی شما فقط به این موضوع اشاره می کند که شما “پیزا را به مکان ها اضافه می کنید” و خانه های زیبایی را نشان می دهد، هم کاربران و هم موتورهای جستجو نمی دانند که می خواهید چه چیزی ارائه دهید. اگر کسبوکار شما خانهها را رنگ میکند، این را بگویید. اگر کسب و کار شما رنگ می فروشد، آن را بگویید. به این فکر کنید که کاربران ممکن است به دنبال چه چیزی باشند و از همان اصطلاحات استفاده کنید. پیدا کردن صفحات شما را آسانتر میکند و تشخیص اینکه آنچه میخواهند را برای کاربران آسانتر میکند. تراکم کلمات کلیدی مهم نیست، اما صریح بودن مهم است و برخلاف افسانه قدیمی سئو، داستان، جوک، تفسیر، نیازی به ذکر همه تغییرات ممکن نیست.
پرسش و پاسخ در 5:59 دقیقه در ویدیو:
جان: سوال بعدی من در اینجا این است که آیا گوگل چگالی کلمات کلیدی را برای محتوا در نظر می گیرد؟