بحث انجمن در توییتر.
جستجوی Google و تبلیغات گوگل تضمین نمیکنند که کلیکها منجر به تبدیل شوند
سپس جینی در سمت تبلیغ گفت: «مناقصه هوشمند سیگنالهای زیادی را برای پیشنهاد بر اساس فرصت تبدیل پیشبینیشده در نظر میگیرد، اما هر کلیک تبدیل نمیشود و نگاه کردن با یک کلیک معمولاً آموزنده نیست.»
این توییت ها هستند:
توییت اصلی به عنوان یک FYI حذف شد.
این یک بود توییتر موضوعی که جان در طرف ارگانیک گفت: “هیچ کس نمی تواند تبدیل شما را تضمین کند.” فکر کنم حتی گوگل هم نیست…
هیچ کس نمی تواند تبدیل شما را تضمین کند.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 20 سپتامبر 2022
جان مولر و جینی ماروین از گوگل گفتند که هم در سمت جستجوی ارگانیک و هم در سمت تبلیغات جستجوی پولی، گوگل تضمین نمی کند که کلیک ها منجر به تبدیل شوند.
Smart Bidding سیگنالهای زیادی را برای پیشنهاد پیشنهادی بر اساس فرصت تبدیل پیشبینیشده در نظر میگیرد، اما هر کلیک تبدیل نمیشود و نگاه کردن با یک کلیک معمولاً آموزنده نیست. این راهنما اطلاعات خوبی دارد: https://t.co/HOUVFakUn1
– AdsLiaison (@adsliaison) 20 سپتامبر 2022