جان مولر و جینی ماروین از گوگل گفتند که هم در سمت جستجوی ارگانیک و هم در سمت تبلیغات جستجوی پولی، گوگل تضمین نمی کند که کلیک ها منجر به تبدیل شوند.
این یک بود توییتر موضوعی که جان در طرف ارگانیک گفت: “هیچ کس نمی تواند تبدیل شما را تضمین کند.” فکر کنم حتی گوگل هم نیست…
سپس جینی در سمت تبلیغ گفت: «مناقصه هوشمند سیگنالهای زیادی را برای پیشنهاد بر اساس فرصت تبدیل پیشبینیشده در نظر میگیرد، اما هر کلیک تبدیل نمیشود و نگاه کردن با یک کلیک معمولاً آموزنده نیست.»
این توییت ها هستند:
هیچ کس نمی تواند تبدیل شما را تضمین کند.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 20 سپتامبر 2022
Smart Bidding سیگنالهای زیادی را برای پیشنهاد پیشنهادی بر اساس فرصت تبدیل پیشبینیشده در نظر میگیرد، اما هر کلیک تبدیل نمیشود و نگاه کردن با یک کلیک معمولاً آموزنده نیست. این راهنما اطلاعات خوبی دارد: https://t.co/HOUVFakUn1
– AdsLiaison (@adsliaison) 20 سپتامبر 2022
توییت اصلی به عنوان یک FYI حذف شد.
بحث انجمن در توییتر.