الگوریتمها و سیگنالهای رتبهبندی مبتنی بر ML بر روی محتوا توسط انسان برای انسان آموزش داده میشوند.
آنها محتوای طبیعی را بهتر “درک” و ترویج می کنند.
#SearchCentralLive@روش pic.twitter.com/jNsPIZ5vGa
— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023
و نقل قول دیگری از گوگل که توضیح می دهد که این بیشتر در مورد کیفیت است و نه اینکه به سادگی توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. همانطور که قبلا توضیح دادم، گوگل با محتوای هوش مصنوعی موافق است… فقط محتوای هوش مصنوعی *کیفیت پایین* ندارد. https://t.co/pleZScjJhj
– گلن گیب (@glenngabe) 17 ژوئن 2023
بحث در انجمن در توییت های بالا.
کنیچی سوزوکی روی زمین در حال توئیت کردن پوشش زنده از این رویداد بود و بر اساس توییتهای او، به نظر میرسد که گوگلکنندگانی که صحبت کردند، دستورالعملهای محتوای هوش مصنوعی را از اوایل امسال تکرار کردند. او همچنین یک پست وبلاگ مفصل، به زبان ژاپنی، در آنچه او آموخت از رویداد، ارزش ترجمه و خواندن را دارد.
به طور خلاصه، گوگل با محتوای هوش مصنوعی مشکلی ندارد تا زمانی که برای انسان نوشته شده است و شما در محتوا “چه کسی، چگونه و چرا” را منتقل می کنید.
بارد چند ماه یا یک ربع دیگر در مرحله آزمایشی خواهد بود. ویژگی های جالبی خواهد آمد. #SearchCentralLive@روش
— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023
رویداد جستجوی گوگل برای اولین بار در 4 سال، جالب بود! با تشکر از همه میزبانان! با وجود اینکه بازنشسته شده ام، از اینکه به عنوان مجری دعوت شده ام سپاسگزارم. دیدار با افراد قدیمی و جدید بسیار لذت بخش بود. بسیاری از افرادی که چهره خود را می دیدند اما نمی توانستند صحبت کنند. به مناسبت دیگری می بینمت!#SearchCentralLive pic.twitter.com/D4525r9r97
— Takeaki Kanaya ★ Takeaki Kanaya (@jumpingknee) 16 ژوئن 2023
(1) در مورد اینکه محتوا با کیفیت است و نه اینکه آن محتوا چه کسی یا چگونه ایجاد شده است:
نقل قول دیگری که می گوید چه کسی محتوا را نوشته مهم نیست:
چند توییت جالب از @suzukik از Search Central Live در توکیو. به عنوان مثال، الگوریتمها و سیگنالهای یادگیری ماشینی بر روی محتوا توسط انسان برای انسان آموزش داده میشوند. https://t.co/HqKOIYmwI2
– گلن گیب (@glenngabe) 17 ژوئن 2023
AI موضوعی سخت برای صحبت است زیرا هنوز در مرحله آزمایشی است. #SearchCentralLive @من pic.twitter.com/YLncO2pjxu
— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023
گوگل در روز جمعه رویداد Google Search Central Live را در توکیو برگزار کرد، آنها این رویداد را در سراسر جهان انجام می دهند و آخرین ایستگاه گوگل توکیو بود. موضوع، حداقل از توییتهایی که من دیدم، در مورد هوش مصنوعی و جستجو بود – که حدس میزنم هیچکس را شگفتزده نمیکند.
الگوریتمها و سیگنالهای رتبهبندی مبتنی بر ML بر روی محتوا توسط انسان برای انسان آموزش داده میشوند.
آنها محتوای طبیعی را بهتر “درک” و ترویج می کنند.
#SearchCentralLive@روش pic.twitter.com/jNsPIZ5vGa
— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023
وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان می آید، کیفیت مهم تر از نحوه ایجاد محتوا است. #SearchCentralLive
از طریق گیلاس
— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023
(3) چرا صحبت کردن در مورد هوش مصنوعی برای گوگل سخت است (اگرچه، صحبت کردن در مورد آن برای من برای گوگل سخت به نظر نمی رسد…)
گوگل می داند که آیا محتوا توسط انسان برای انسان نوشته شده است یا خیر. بنابراین اگر از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا استفاده می کنید، حتی اگر با کیفیت باشد، ممکن است گوگل بداند که آیا هوش مصنوعی / ماشین ها آن محتوا را نوشته اند یا خیر. یادگیری ماشینی گوگل خود را بر روی محتوای نوشته شده توسط انسان برای انسان آموزش می دهد. آیا هوش مصنوعی می تواند به نظر برسد که توسط انسان نوشته شده است؟
(5) چند عکس از این مراسم:
س. آیا Google محتوای تولید شده با هوش مصنوعی (در داخل) را حاشیه نویسی می کند؟
پاسخ: نه. مهم نیست که چه کسی محتوا را ایجاد کرده است، اما کیفیت محتوا مهم است. #SearchCentralLive @روش— Kenichi Suzuki💫Kenichi Suzuki (@suzukik) 16 ژوئن 2023
و ما شروع خوبی داریم @piropiroanna توضیح همه چیز و @jumpingknee، MC محبوب ما، مخاطب را جذاب می کند! pic.twitter.com/WWGHWDFwFR
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 16 ژوئن 2023
(4) موارد بیشتر از Google Bard:
در اینجا چند توییت از کنیچی آمده است:
(2) گوگل الگوریتم هایی برای درک اینکه آیا محتوا برای انسان ایجاد شده است یا خیر، یعنی به روز رسانی محتوای مفید دارد.
بله، این نیست که محتوا چگونه ایجاد شده است، بلکه در مورد اینکه محتوا با کیفیت است یا نه. هم انسان ها و هم هوش مصنوعی می توانند محتوای بی کیفیت ایجاد کنند و هر دو می توانند محتوای با کیفیت بالا تولید کنند.
Cherry از Search Relations همه چیز را درباره چیزهای جدید در جستجوی Google به ما می گوید! شاید چیزی در مورد تسومن؟ 🤔 pic.twitter.com/h1pSinefCP
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 16 ژوئن 2023
نه از رویداد، بلکه عکس معمولی گری: