بحث انجمن در یوتیوب.
جسیکا بود در انتقال نقش خود به عنوان یک بازاریاب دیجیتال و مشتری پرچم قرمز
آژانس او تعدادی از مشتریانش را در Slack دارد. سستی به ما از نظر پاسخها فوریتر است، اما او گفت که باید انتظارات خود را از مشتریان تعیین کنید و به همه چیز فوراً پاسخ ندهید. به این ترتیب، مشتریان یاد می گیرند که از نظر زمان پاسخگویی شما چه انتظاراتی داشته باشند. مشتریان باید احساس کنند که شما تنها مشتری آنها هستید، اما در واقع اینطور نیست.
در قسمت اول، ما در مورد تاریخچه حرفه ای جسیکا بود صحبت کردیم و در قسمت دوم، بیشتر در مورد اینکه چگونه او مجبور شد نقش و شغل خود را تغییر دهد، زیرا آژانسش از یک تیم کوچک به یک تیم متوسط تبدیل شد. زندگی او اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل بود و اکنون به سختی این کار را انجام می دهد زیرا بیشتر یک مدیر است. او احساس می کند کارش را انجام نمی دهد، زیرا او مدیریت است و تاکتیکی انجام نمی دهد، اما دارد کار می کند. برای او، این یک چالش بزرگ بود، دور شدن از تاکتیکی و انجام تفویض اختیارات بیشتر، زیرا نیاز به رشد شرکت دارید.
همچنین آیا انجام کارهای تاکتیکی به شما به عنوان مدیر آسیب نمی زند؟ او گفت که از این موضوع عصبی است، اما همیشه در رأس تغییرات است زیرا او ساعت بازاریابی را انجام می دهد. بنابراین او چگونه با تغییرات همراه می شود.
شما می توانید در کانال یوتیوب ما مشترک شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
می توانید در مورد Jess Budde اطلاعات بیشتری کسب کنید ساعت بازاریابی.
سپس در مورد مشتریانی که باید مراقب آنها باشیم صحبت کردیم و او لیستی از این پرچم های قرمز را ارائه کرد. برخی از این پرچمهای قرمز شامل زمانی است که مشتریان فقط با استخدام یک آژانس PPC یا مشتریانی که آماده آزمایش و تکامل نیستند، کادر را علامت میزنند. همچنین، مشتریان باید نه تنها با کمپین تبلیغاتی خود بلکه از نظر اهداف تجاری مشتری نیز اهدافی داشته باشند.
جس گفت که یکی از مشتریانش به او اجازه داد تا در جلسات و آموزش کارمندان شرکت کند و انجام کار بهتر برای مشتری برای آنها بسیار مفید بود.
من پرسیدم که آیا مشتریان ناراحت می شوند اگر او دیگر کار تاکتیکی را انجام نمی دهد و شخص دیگری انجام می دهد؟ جس گفت نه، مشتریان او واقعاً این را نمی گویند زیرا این یک تلاش تیمی است و همیشه بوده است. شما مستقیماً با کسانی صحبت می کنید که کار کمپین شما را انجام می دهند، بنابراین مشکل کمتری است.